Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-25 16:42 |
![]() PETROVSCHI, Nina, DAVIDESCU, Liliana Maria. Influiența dezvoltării sociale la preșcolarii de 5-6 ani din perspectivă psihopedagogică. In: Institutul de Ştiințe ale Educației: ascensiune, performanțe, personalități, 10 decembrie 2021, Chisinau. Chişinău: "Print-Caro" SRL, 2021, pp. 316-322. ISBN 978-9975-56-952-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Institutul de Ştiințe ale Educației: ascensiune, performanțe, personalități 2021 | ||||||
Conferința "Institutul de Ştiințe ale Educației: ascensiune, performanțe, personalități" Chisinau, Moldova, 10 decembrie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 316-322 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
This article reflects the aspects of the influence of social development in preschoolers aged 5-6 from a psycho-pedagogical perspective. The following are analyzed and described: the concepts of development, psychic, social development and the three categories of quantitative and qualitative transformations of development as well as the important types of influence on it. |
||||||
|