Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-22 16:26 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.21:373.5 (2) |
Воспитание. Обучение. Образование (14905) |
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2154) |
![]() CEBANU (SLUTU), Lilia. Modalități de diminuare a rezistenței la schimbare în instituțiile de învățământ preuniversitar. In: Educația în fața noilor provocări, 5-6 noiembrie 2021, Chisinau. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.1, pp. 121-128. ISBN ISBN 978-9975-76-372-1 (PDF). |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația în fața noilor provocări Vol.1, 2021 |
||||||
Conferința "Educația în fața noilor provocări" Chisinau, Moldova, 5-6 noiembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.21:373.5 | ||||||
Pag. 121-128 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Prezentul articol reflectă aspecte teoretico-praxiologice ale procesului de schimbare în instituțiile de învățământ din perspectivă managerială. Sunt redate conceptele de schimbare, managementul schimbării; determinarea factorilor, motivelor și cauzelor rezistenței la schimbare pe cale experimentală și unele modalități de diminuare a rezistenței la schimbare. |
||||||
Cuvinte-cheie management, schimbare, rezistenta la schimbare, factori, motive, cauze etc., management, change, resistance to change, factors, reasons, causes, etc. |
||||||
|
Google Scholar Export
<meta name="citation_title" content="Modalități de diminuare a rezistenței la schimbare în instituțiile de învățământ preuniversitar"> <meta name="citation_author" content="Cebanu (Slutu) Lilia"> <meta name="citation_publication_date" content="2021"> <meta name="citation_collection_title" content="Educația în fața noilor provocări"> <meta name="citation_volume" content="Vol.1"> <meta name="citation_firstpage" content="121"> <meta name="citation_lastpage" content="128"> <meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/121-128_12.pdf">