Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
520 26 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-13 16:44 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.942:378.126 (1) |
Психология (3398) |
Высшее образование. Университеты. Академическое обучение (2579) |
SM ISO690:2012 PLEŞCA, Maria. Arderea emoțională la studenții cu diferite niveluri de autoreglare a comportamentului. In: Revistă de știinţe socioumane , 2021, nr. 3(49), pp. 25-33. ISSN 1857-0119. DOI: https://doi.org/10.46727/jshs.2021.v49.i3.p25-34 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | ||||||
Numărul 3(49) / 2021 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46727/jshs.2021.v49.i3.p25-34 | ||||||
CZU: 159.942:378.126 | ||||||
Pag. 25-33 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol se relevă că autoreglarea comportamentului studenților are un puternic impact asupra eficacității activităților educaționale, a productivității muncii și a succesului activității independente. Studiul a făcut posibilă confirmarea presupunerii că studenții cu diferite niveluri de autoreglare a comportamentului au trăsături distinctive în manifestarea arderii emoționale. Perioada de studiu din ultimii ani, la universitate, este asociată cu stagiul de practică activă a studenților, cunoașterea mai aprofundată a activităților profesionale, comunicarea intensă și interacțiunea studenților. Cu alte cuvinte, deja în perioada de pregătire profesională, studenții dobândesc trăsăturile caracteristice persoanelor care activează conform cerințelor de pregătire de specialitate. Toate acestea sunt osursă de stres psihoemoțional puternic.Astfel, sindromul epuizării emoționale începe să se dezvolte încă din perioada de studenție. |
||||||
Cuvinte-cheie sindrom de ardere emoțională, epuizare emoţională, burnout emoțional, student, adolescenta, autoreglare, comportament, emotional burning syndrome, emotional exhaustion, emotional burnout, student, adolescence, self-regulation, behavior |
||||||
|