IBN
Закрыть
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXZ
ЗСЭ

Despre revistă
Cautare
Domenii de acreditare
Domenii ştiinţifice
Acces la textul integral
Anul fondării  2005
Fondatori
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
Tirajul revistei   100
Vizibilitate internațională
Caracteristica articolelor
Limba de publicare
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-19 13:15
Colegiul de redacţie
Vizibilitatea autorilor

Numărul curent

  Nr. 1 / 2022  (1 din 3)9    CZU
 2022  (1 din 3)9    
Nr. 1(50) 9CZU
 2021  (3 din 3)35    
Nr. 3(49) 10CZU
Nr. 2(48) 14CZU
Nr. 1(47) 11CZU
 2020  (3 din 3)32    
Nr. 3(46) 14CZU
Nr. 2(45) 8CZU
Nr. 1(44) 10CZU
 2019  (3 din 3)40    
Nr. 3(43) 13CZU
Nr. 2(42) 16CZU
Nr. 1(41) 11CZU
 2018  (3 din 3)43    
Nr. 3(40) 15CZU
Nr. 2(39) 15CZU
Nr. 1(38) 13CZU
 2017  (3 din 3)33    
Nr. 3(37) 10CZU
Nr. 2(36) 10CZU
Nr. 1(35) 13CZU
 2016  (3 din 3)40    
Nr. 3(34) 12CZU
Nr. 2(33) 14CZU
Nr. 1(32) 14CZU
 2015  (3 din 3)51    
Nr. 3(31) 17CZU
Nr. 2(30) 18CZU
Nr. 1(29) 16CZU
 2014  (3 din 3)57    
Nr. 3(28) 23CZU
Nr. 2(27) 17CZU
Nr. 1(26) 17CZU
 2013  (3 din 3)64    
Nr. 3(25) 22CZU
Nr. 2(24) 21CZU
Nr. 1(23) 21CZU
 2012  (3 din 3)61    
Nr. 3(22) 24
Nr. 2(21) 18
Nr. 1(20) 19
 2011  (3 din 3)46    
Nr. 3(19) 12
Nr. 2(18) 17
Nr. 1(17) 17
 2010  (3 din 3)45    
Nr. 3(16) 14
Nr. 2(15) 16
Nr. 1(14) 15
 2009  (2 din 3)44    
Nr. 2(12) 23
Nr. 1(11) 21
 2008  (3 din 3)61    
Nr. 3(10) 21
Nr. 2(9) 21
Nr. 1(8) 19
 2007  (2 din 3)40    
Nr. 3(7) 21
Nr. 2(6) 19
 2006  (1 din 3)23    
Nr. 3(4) 23
imagine

pISSN: 1857-0119
eISSN: 2587-330X
Revistă de știinţe socioumane
Categoria:
  • Exclusă (2022.05.27)
  • C (2020.02.28-2022.02.28)
  • C (2017.07.18-2019.12.31)
  • C (2013.06.27-2016.12.14)
  • C (2009.04.30-2013.06.26)

Studii contrastive în filologia romano-germanică. Lingvistică teoretică şi aplicativă, istoria şi teoria literaturii. Interacţiuni culturale în sociumul polietnic al RM.


În ajutorul Colegiului de redacție în procedura de evaluare a revistei.
Notă: Descărcați formularele și completați cu datele lipsă.
Disponibil în IBN pentru perioada:
2006 - 2022
Clasificate
ÎnregistrateAccesateDescărcateCZUDOI
Articole72411555472753439924
Volume45584952006
Total769121404229540

Vizualizări   557Descărcări   31

Conţinutul numărului de revistă

Stima de sine și epuizarea profesională în profesia didactică 6-16

DOI: 10.46727/jshs.2021.v49.i3.p6-16

CZU: 371.12:159.944.07

Cîndea Adela
Semiadverbele în limba română: relaţii semantice şi formale 17-25

DOI: 10.46727/jshs.2021.v49.i3.p17-25

CZU: 811.135.1’367.624

Boz Olga
Arderea emoțională la studenții cu diferite niveluri de autoreglare a comportamentului 25-33

DOI: 10.46727/jshs.2021.v49.i3.p25-34

CZU: 159.942:378.126

Pleşca Maria
Особенности эмоционального состояния детей перенесших COVID-19 40-47

DOI: 10.46727/jshs.2021.v49.i3.p40-47

CZU: 159.922.7.07:616-036.21

Максимчук Виктория , Гладченко Мария
Влияние системнoгo недoразвития речи у детей с расстрoйствами аутистическoгo спектра на прoявление дезадаптивных видoв пoведения 48-55

DOI: 10.46727/jshs.2021.v49.i3.p48-55

CZU: 376.35:159.922.7.07

Максимчук Виктория , Бабчинецкая Людмила
Модель формирования коммуникативных компетенций учеников средствами игровых ситуаций на занятиях по английскому языку 55-65

DOI: 10.46727/jshs.2021.v49.i3.p55-65

CZU: 811.111:37.016

Топчу Искендер
Influența limbii materne în predarea pronunției în limba engleză 66-74

DOI: 10.46727/jshs.2021.v49.i3.p66-74

CZU: 811.111:37.016

Usatîi Larisa
Lectura – factor decisiv în formarea și dezvoltarea personalității elevilor de vârstă școlară mică 74-79

DOI: 10.46727/jshs.2021.v49.i3.p74-79

CZU: 373.3:028

Rufanda Natalia
Experiențe privind învățarea la locul de muncă a elevilor din cadrul Colegiului Național de Comerț al ASEM 79-85

DOI: 10.46727/jshs.2021.v49.i3.p79-85

CZU: 377.3

Movileanu Elena
Motivația pentru învățarea autonomă a studenților 86-90

DOI: 10.46727/jshs.2021.v49.i3.p86-90

CZU: 378.14

Roman Daniel