Principiile educaţiei contabile din perspectivă interdisciplinară
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
336 13
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-19 19:38
SM ISO690:2012
CĂPĂŢÎNĂ, Sofia. Principiile educaţiei contabile din perspectivă interdisciplinară. In: Paradigma contabilităţii şi auditului: realităţi naţionale, tendinţe regionale şi internaţionale, 1 aprilie 2016, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2016, Ediția 5, pp. 129-134. ISBN 978-9975-127-48-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Paradigma contabilităţii şi auditului: realităţi naţionale, tendinţe regionale şi internaţionale
Ediția 5, 2016
Conferința "Paradigma contabilităţii şi auditului realităţi naţionale, tendinţe regionale şi internaţionale"
Chişinău, Moldova, 1 aprilie 2016

Principiile educaţiei contabile din perspectivă interdisciplinară


Pag. 129-134

Căpăţînă Sofia
 
Universitatea Cooperatist-Comercială din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 28 decembrie 2021


Rezumat

La nivel normativ, activizarea instruirii reprezintă un principiu psihologic al învăţării eficiente care evidenţiază conexiunea existentă între stimularea potenţialului cognitiv, afectiv, motivaţional şi psihomotor al studentului şi rezultatele pozitive obţinute în activitatea de formare profesională. Activizarea instruirii angajează principiile care ordonează valoric şi reglementează acţional şi operaţional proiectarea şi realizarea eficientă a activităţii de instruire, şi anume: principiul integrării teoriei cu practica, principiul accesibilităţii şi individualizării învăţării, principiul sistematizării şi continuităţii, principiul intuiţiei, principiul participării active şi conştiente a studentului la predare, învăţare, evaluare, principiul însuşirii temeinice a cunoştinţelor, priceperilor, deprinderilor, principiul orientării axiologice a educaţiei contabile, principiul orientării pragmatice a educaţiei contabile, principiul învăţării experienţiale.

At a standard level, the instruction activation represents a psychological principle of the efficient education. The purpose of this principle is to highlight the existent connection between the student's simulation of intellective, affective, motivational and psychomotor potential and the positive results obtained during the professional development activity. The instruction activation implies the principles that methodize the values and regularize the actions and the operations of the projections and the efficient realization of the instruction activation, as follows: the principle of integrating theory with practice; the intuition principle; the principle of student's active and conscious participation during teaching, learning and evaluation; the principle of substantially assimilation of knowledge, habitude and competence; the principle of experimental teaching.

Cuvinte-cheie
normativitate, principiu, activizarea instruirii, educație contabilă, interdisciplinar.,

standardization, principle, instruction activation, accounting education, interdisciplinary