Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-19 19:38 |
![]() CĂPĂŢÎNĂ, Sofia. Principiile educaţiei contabile din perspectivă interdisciplinară. In: Paradigma contabilităţii şi auditului: realităţi naţionale, tendinţe regionale şi internaţionale, 1 aprilie 2016, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2016, Ediția 5, pp. 129-134. ISBN 978-9975-127-48-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Paradigma contabilităţii şi auditului: realităţi naţionale, tendinţe regionale şi internaţionale Ediția 5, 2016 |
||||||
Conferința "Paradigma contabilităţii şi auditului realităţi naţionale, tendinţe regionale şi internaţionale" Chişinău, Moldova, 1 aprilie 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 129-134 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
La nivel normativ, activizarea instruirii reprezintă un principiu psihologic al învăţării eficiente care evidenţiază conexiunea existentă între stimularea potenţialului cognitiv, afectiv, motivaţional şi psihomotor al studentului şi rezultatele pozitive obţinute în activitatea de formare profesională. Activizarea instruirii angajează principiile care ordonează valoric şi reglementează acţional şi operaţional proiectarea şi realizarea eficientă a activităţii de instruire, şi anume: principiul integrării teoriei cu practica, principiul accesibilităţii şi individualizării învăţării, principiul sistematizării şi continuităţii, principiul intuiţiei, principiul participării active şi conştiente a studentului la predare, învăţare, evaluare, principiul însuşirii temeinice a cunoştinţelor, priceperilor, deprinderilor, principiul orientării axiologice a educaţiei contabile, principiul orientării pragmatice a educaţiei contabile, principiul învăţării experienţiale. |
||||||
Cuvinte-cheie normativitate, principiu, activizarea instruirii, educație contabilă, interdisciplinar., standardization, principle, instruction activation, accounting education, interdisciplinary |
||||||
|