Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
357 26 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-19 23:21 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.9.07:376.212 (1) |
Психология (3397) |
Воспитание, образование и обучение особых групп лиц. Специальные школы (606) |
SM ISO690:2012 TOMA, Mihaela. Importanţa consilierii psihologice a elevilor cu CES şi a părinţilor acestora. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2021, nr. 9(149), pp. 83-86. ISSN 1857-2103. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.5779814 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(149) / 2021 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.5779814 | ||||||
CZU: 159.9.07:376.212 | ||||||
Pag. 83-86 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol este abordată importanţa consilierii psihologice, din punct de vedere teoretic, atât pentru elevii cu cerinţe educaţionale speciale, cât şi pentru părinţii lor. Se expun aspecte conceptuale din România, definirea noţiunii de consiliere, structura acesteia şi ce implică activitatea consilierului şcolar. În Republica Moldova se remarcă clasificarea şi obiectivele consilierii psihologice, sarcinile psihologului şcolar, parteneriatul acestuia cu cadrele didactice şi rolul părinţilor în asistenţa educaţională a copiilor cu cerinţe educaţionale speciale, contribuind la incluziunea acestora în instituţiile din învăţământul de masă. |
||||||
Cuvinte-cheie consiliere, elevi cu CES, părinţi, psiholog/consilier şcolar, counselling, special educational needs students, parents, school psychologist/ counsellor |
||||||
|