O analiză retrospectivă în apariția asistenței psihologice școlare
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
356 12
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-07 20:08
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.922:37.015.3 (3)
Психология (3398)
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3934)
SM ISO690:2012
GUŢU, Olga. O analiză retrospectivă în apariția asistenței psihologice școlare. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2021, nr. 9(149), pp. 68-71. ISSN 1857-2103. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.5779559
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(149) / 2021 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

O analiză retrospectivă în apariția asistenței psihologice școlare

A retrospective analysis of the school psychological assistance emergence

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.5779559
CZU: 159.922:37.015.3

Pag. 68-71

Guţu Olga
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 25 decembrie 2021


Rezumat

În acest studiu sunt prezentate rezultatele unei sinteze teoretice, explorative a conceptului de asistență psihologică în sistemul educațional. Serviciul de asistență psihologică este unul dintre cele mai importante misiuni în folosul societății. Conștientizarea necesității activităților de susținere psihologică se dezvoltă de timpuriu și capătă amploare odată cu evoluția socialului. S-a pus accentul pe esența activităților psihologice desfășurate în instituțiile de învățământ care presupune susținerea dezvoltării unei personalități integre și utile intereselor societății

In this study we present the results of an exploratory theoretical synthesis of the concept of psychological assistance in the educational system. The psychological assistance service is one of the most important missions for the benefit of the society. Awareness of the need for psychological support activities developed early and grew with the evolution of the society. In this article, the focus was on the essence of psychological activities carried out in educational institutions which implies supporting the development of an honest personality, useful for the interests of the society.

Cuvinte-cheie
asistenţă psihologică, psihologie școlară, activități psihologice, psiholog școlar, teste psihologice, model,

psychological assistance, school psychology, psychological activities, school psychologist, psychological tests, model