Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
356 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-07 20:08 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922:37.015.3 (3) |
Психология (3398) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3934) |
SM ISO690:2012 GUŢU, Olga. O analiză retrospectivă în apariția asistenței psihologice școlare. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2021, nr. 9(149), pp. 68-71. ISSN 1857-2103. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.5779559 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(149) / 2021 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.5779559 | ||||||
CZU: 159.922:37.015.3 | ||||||
Pag. 68-71 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest studiu sunt prezentate rezultatele unei sinteze teoretice, explorative a conceptului de asistență psihologică în sistemul educațional. Serviciul de asistență psihologică este unul dintre cele mai importante misiuni în folosul societății. Conștientizarea necesității activităților de susținere psihologică se dezvoltă de timpuriu și capătă amploare odată cu evoluția socialului. S-a pus accentul pe esența activităților psihologice desfășurate în instituțiile de învățământ care presupune susținerea dezvoltării unei personalități integre și utile intereselor societății |
||||||
Cuvinte-cheie asistenţă psihologică, psihologie școlară, activități psihologice, psiholog școlar, teste psihologice, model, psychological assistance, school psychology, psychological activities, school psychologist, psychological tests, model |
||||||
|