Probleme manageriale întâlnite de profesori în activitatea didactică
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
389 10
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-28 11:07
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.21 (172)
Воспитание. Обучение. Образование (14334)
SM ISO690:2012
SAVIN, Irina Isabella. Probleme manageriale întâlnite de profesori în activitatea didactică. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 2, pp. 250-257. ISBN 978-9975-76-312-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 2, 2021
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020

Probleme manageriale întâlnite de profesori în activitatea didactică

CZU: 371.21

Pag. 250-257

Savin Irina Isabella
 
Colegiul Tehnic „Ioan C. Ştefănescu” Iaşi
 
 
Disponibil în IBN: 1 decembrie 2021


Rezumat

Tehnologiile moderne de informaţii şi comunicaţii pentru e-learning trebuiesc folosite în mai mare măsură, recunoscând potențialul societății informaționale și a noilor tehnologii la capacitarea maximă a potențialului acestor persoane. Accesul la noile tehnologii este o arie prioritară. Sunt necesare eforturi de promovare a unor concepte de succes, în vederea evitării info-excluderii. Necesitatea implicării profesorului, prin natura activităţii sale, ar trebui să-l dinamizeze şi să-l pună la curent cu noutăţile din domeniul educaţiei şi managementului educaţional, încât să i se ofere posibilitatea ca să devină un adevărat manager, atât la ore, cât și la nivelul școlii.

Modern information and communication technologies for e-learning need to be used to a greater extent, recognizing the potential of the information society and new technologies to maximize the potential of these people. Access to new technologies is a priority area. Efforts are needed to promote successful concepts in order to avoid info-exclusion. The need to involve the teacher, by the nature of his activity, should energize him and keep him up to date with news in the field of education and educational management, so as to give him the opportunity to become a true manager, both in classes and at school level.

Cuvinte-cheie
profesor, e-learning, bariere, activitate, echilibru,

teacher, e-learning, barriers, activity, Balance