Articolul precedent |
Articolul urmator |
389 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-28 11:07 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.21 (172) |
Воспитание. Обучение. Образование (14334) |
SM ISO690:2012 SAVIN, Irina Isabella. Probleme manageriale întâlnite de profesori în activitatea didactică. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 2, pp. 250-257. ISBN 978-9975-76-312-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 2, 2021 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.21 | ||||||
Pag. 250-257 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Tehnologiile moderne de informaţii şi comunicaţii pentru e-learning trebuiesc folosite în mai mare măsură, recunoscând potențialul societății informaționale și a noilor tehnologii la capacitarea maximă a potențialului acestor persoane. Accesul la noile tehnologii este o arie prioritară. Sunt necesare eforturi de promovare a unor concepte de succes, în vederea evitării info-excluderii. Necesitatea implicării profesorului, prin natura activităţii sale, ar trebui să-l dinamizeze şi să-l pună la curent cu noutăţile din domeniul educaţiei şi managementului educaţional, încât să i se ofere posibilitatea ca să devină un adevărat manager, atât la ore, cât și la nivelul școlii. |
||||||
Cuvinte-cheie profesor, e-learning, bariere, activitate, echilibru, teacher, e-learning, barriers, activity, Balance |
||||||
|