Articolul precedent |
Articolul urmator |
435 19 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-28 17:18 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018.43:378 (2) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3934) |
Высшее образование. Университеты. Академическое обучение (2579) |
SM ISO690:2012 CHARALAMBOUS, Constantia, KARAVA, Zacharoula, MICHALOPOULOS, George. The contribution of distance learning in teaching students characterized as having learning difficulties. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 2, pp. 198-203. ISBN 978-9975-76-312-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 2, 2021 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.018.43:378 | ||||||
Pag. 198-203 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Educational data has changed rapidly over the past two years due to the spread of the Covid-19 epidemic and the replacement of traditional face-to-face teaching with distance learning. Pupils characterized as having learning difficulties were strongly influenced in the field of learning, by confinement at home, lack of concentration and difficulty in understanding the lesson. |
||||||
Cuvinte-cheie COVID 19, distance learning, inclusive education |
||||||
|