Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-02 15:34 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.036:373.24+37.016 (1) |
Воспитание. Обучение. Образование (14907) |
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2154) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4090) |
![]() ANTOCI, Diana, LUPAȘCU, Inga. Creativitatea preșcolarilor prin prisma tehnologiilor didactice modern. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 2, pp. 7-17. ISBN 978-9975-76-312-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 2, 2021 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.036:373.24+37.016 | ||||||
Pag. 7-17 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
În prezentul articol punem în discuție principalele aspecte științifice ce țin de dezvoltarea creativității a copiilor de vârstă preșcolară prin intermediul tehnologiilor didactice moderne. Creativitatea este produsul susținut de tehnologii moderne care ne ajută să ne adaptăm pentru un viitor mai prosper și sigur. În cadrul activităților realizate în instituțiile de învățământ preșcolar, copiii sunt familiarizați cu tehnologii didactice moderne, iar potențialul lor creativ este valorificat conform interesului şi abilităților copilului, într-un ritm adecvat pentru stimularea creativității. |
||||||
Cuvinte-cheie creativitate, tehnologii didactice moderne, vârsta preșcolară, creativity, modern teaching technologies, preschool age |
||||||
|