Creativitatea preșcolarilor prin prisma tehnologiilor didactice modern
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
680 88
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-02 15:34
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.036:373.24+37.016 (1)
Воспитание. Обучение. Образование (14907)
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2154)
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4090)
SM ISO690:2012
ANTOCI, Diana, LUPAȘCU, Inga. Creativitatea preșcolarilor prin prisma tehnologiilor didactice modern. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 2, pp. 7-17. ISBN 978-9975-76-312-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 2, 2021
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020

Creativitatea preșcolarilor prin prisma tehnologiilor didactice modern

CZU: 37.036:373.24+37.016

Pag. 7-17

Antoci Diana, Lupașcu Inga
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 30 noiembrie 2021


Rezumat

În prezentul articol punem în discuție principalele aspecte științifice ce țin de dezvoltarea creativității a copiilor de vârstă preșcolară prin intermediul tehnologiilor didactice moderne. Creativitatea este produsul susținut de tehnologii moderne care ne ajută să ne adaptăm pentru un viitor mai prosper și sigur. În cadrul activităților realizate în instituțiile de învățământ preșcolar, copiii sunt familiarizați cu tehnologii didactice moderne, iar potențialul lor creativ este valorificat conform interesului şi abilităților copilului, într-un ritm adecvat pentru stimularea creativității.

In this article we discuss the main scientific issued related to the development of creativity of preschool children through the prism of modern teaching technologies. Creativity is the product of modern technologies that help us adapt to a more prosperous and secure future. In the activities carried out in pre-school education institutions, children are familiar with modern teaching technologies, and their creative potential is capitalized according to the interest and skills of the child at an appropriate pace for stimulating creativity.

Cuvinte-cheie
creativitate, tehnologii didactice moderne, vârsta preșcolară,

creativity, modern teaching technologies, preschool age

Dublin Core Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'>
<dc:creator>Antoci, D.I.</dc:creator>
<dc:creator>Lupașcu, I.</dc:creator>
<dc:date>2021</dc:date>
<dc:description xml:lang='ro'><p>&Icirc;n prezentul articol punem &icirc;n discuție principalele aspecte științifice ce țin de dezvoltarea creativității a copiilor de v&acirc;rstă preșcolară prin intermediul tehnologiilor didactice moderne. Creativitatea este produsul susținut de tehnologii moderne care ne ajută să ne adaptăm pentru un viitor mai prosper și sigur. &Icirc;n cadrul activităților realizate &icirc;n instituțiile de &icirc;nvățăm&acirc;nt preșcolar, copiii sunt familiarizați cu tehnologii didactice moderne, iar potențialul lor creativ este valorificat conform interesului şi abilităților copilului, &icirc;ntr-un ritm adecvat pentru stimularea creativității.</p></dc:description>
<dc:description xml:lang='en'><p>In this article we discuss the main scientific issued related to the development of creativity of preschool children through the prism of modern teaching technologies. Creativity is the product of modern technologies that help us adapt to a more prosperous and secure future. In the activities carried out in pre-school education institutions, children are familiar with modern teaching technologies, and their creative potential is capitalized according to the interest and skills of the child at an appropriate pace for stimulating creativity.</p></dc:description>
<dc:source>Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective (Vol. 2) 7-17</dc:source>
<dc:subject>creativitate</dc:subject>
<dc:subject>tehnologii didactice moderne</dc:subject>
<dc:subject>vârsta preșcolară</dc:subject>
<dc:subject>creativity</dc:subject>
<dc:subject>modern teaching technologies</dc:subject>
<dc:subject>preschool age</dc:subject>
<dc:title>Creativitatea preșcolarilor prin prisma tehnologiilor didactice modern</dc:title>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type>
</oai_dc:dc>