Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-14 19:11 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.3:004 (31) |
Воспитание. Обучение. Образование (14877) |
Информационные технологии. Вычислительная техника. Обработка данных (4280) |
![]() MAXIAN, Pavel. Paradigma STEAM: re-imaginarea educației. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).: Abordări inter/transdisciplinare în studierea matematicii (concept STEAM) . Studierea informaticii și tehnologiilor informaționale din perspectiva STEAM, 29-30 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.1, pp. 268-271. ISBN 978-9975-76-357-8.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM). Vol.1, 2021 |
||||||
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)." Chişinău, Moldova, 29-30 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.3:004 | ||||||
Pag. 268-271 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Termenul STEAM este folosit în moduri foarte diferite în educație. De la un simplu acronim care face referire la cele cinci câmpuri discrete la o modalitate de indicare a acestor câmpuri, au obiective, metodologii și problematici comune. Astăzi, disciplinele STEAM sunt predate în principal într-un mod izolat, dar avem nevoie ca STEAM să fie predate într-un mod integrat. Dacă vom „STEAM”(eng. ”aburi”) educația, ne putem asigura că viitorii cetățeni vor fi gata să abordeze orice problemă din societate, într-un mod colaborativ, critic și eficient. |
||||||
Cuvinte-cheie STEAM, educaţie, paradigmă, schimbare., STEAM, education, paradigm, challenge |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Maxian, P.</creatorName> <affiliation>Liceul Teoretic ”A. Agapie”, s. Pepeni, r. Sângerei, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Paradigma STEAM: re-imaginarea educației</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2021</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-76-356-1.</relatedIdentifier> <subjects> <subject>STEAM</subject> <subject>educaţie</subject> <subject>paradigmă</subject> <subject>schimbare.</subject> <subject>STEAM</subject> <subject>education</subject> <subject>paradigm</subject> <subject>challenge</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>371.3:004</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2021</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Termenul STEAM este folosit în moduri foarte diferite în educație. De la un simplu acronim care face referire la cele cinci câmpuri discrete la o modalitate de indicare a acestor câmpuri, au obiective, metodologii și problematici comune. Astăzi, disciplinele STEAM sunt predate în principal într-un mod izolat, dar avem nevoie ca STEAM să fie predate într-un mod integrat. Dacă vom „STEAM”(eng. ”aburi”) educația, ne putem asigura că viitorii cetățeni vor fi gata să abordeze orice problemă din societate, într-un mod colaborativ, critic și eficient.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>The term STEAM is used in very different ways in education. From a simple acronym referencing the five discrete fields to a way of indicating these fields have common aims, methodologies and problematics. Today, STEAM disciplines are taught mainly in an isolated way, but we need STEAM to be taught in an integrated way. If we “STEAM” education, we can ensure future citizens will be ready to tackle any issues in society, in a collaborative, critical and efficient way.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>