Abordări didactice inovative în prevenirea fenomenului de bullying și cyberbullying în mediul școlar
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
513 78
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-18 06:00
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.922.7 (496)
Психология (3516)
SM ISO690:2012
GURZĂU, Amalia-Ramona, PERDE, Ancuţa-Georgeta. Abordări didactice inovative în prevenirea fenomenului de bullying și cyberbullying în mediul școlar. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).: Abordări inter/transdisciplinare în studierea matematicii (concept STEAM) . Studierea informaticii și tehnologiilor informaționale din perspectiva STEAM, 29-30 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.1, pp. 263-267. ISBN 978-9975-76-357-8..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).
Vol.1, 2021
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)."
Chişinău, Moldova, 29-30 octombrie 2021

Abordări didactice inovative în prevenirea fenomenului de bullying și cyberbullying în mediul școlar

CZU: 159.922.7

Pag. 263-267

Gurzău Amalia-Ramona, Perde Ancuţa-Georgeta
 
Liceul de Informatică „Tiberiu Popoviciu” Cluj-Napoca
 
 
Disponibil în IBN: 12 noiembrie 2021


Rezumat

Evoluția noilor tehnologii, a adus inovații care au schimbat pentru totdeauna modul în care oamenii interacţionează. Deşi aceste evoluţii au permis oamenilor să evolueze în multe domenii, acestea, de asemenea, au generat extinderea formelor de agresiune online pe scară largă. Este explicabil, așadar, modul în care agresiunea tradițională de tip bullying a dezvoltat și componenta cunoscută astăzi drept cyberbullying. Scenariul activității didactice experimentale este subsecvent preocupărilor, în domeniul educațional, în ceea ce privește analiza și explorarea multiplelor fațete ale fenomenului de cyberbullying, cu accent pe investigarea implicațiilor și a problematicii generate de agresiunile de acest tip, precum și de nevoia descoperii și testării unor posibile, dar și reale soluţii.

The evolution of new technologies has brought innovations that have forever changed the way people interact. Although these developments have allowed people to evolve in many areas, they have also led to the widespread spread of forms of online aggression. It is therefore explicable how the traditional bullying aggression developed and the component known today as cyberbullying. The scenario of the experimental didactic activity is subsequent to the preoccupations, in the educational field, regarding the analysis and exploration of the multiple facets of the cyberbullying phenomenon, with emphasis on investigating the implications and problems generated by such aggressions, as well as the need to discover and test possible , but also real solutions.

Cuvinte-cheie
bullying, cyberbullying, rețele de socializare,

bullying, cyberbullying, social networks.