Articolul precedent |
Articolul urmator |
513 78 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-18 06:00 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.7 (496) |
Психология (3516) |
SM ISO690:2012 GURZĂU, Amalia-Ramona, PERDE, Ancuţa-Georgeta. Abordări didactice inovative în prevenirea fenomenului de bullying și cyberbullying în mediul școlar. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).: Abordări inter/transdisciplinare în studierea matematicii (concept STEAM) . Studierea informaticii și tehnologiilor informaționale din perspectiva STEAM, 29-30 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.1, pp. 263-267. ISBN 978-9975-76-357-8.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM). Vol.1, 2021 |
||||||
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)." Chişinău, Moldova, 29-30 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.922.7 | ||||||
Pag. 263-267 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Evoluția noilor tehnologii, a adus inovații care au schimbat pentru totdeauna modul în care oamenii interacţionează. Deşi aceste evoluţii au permis oamenilor să evolueze în multe domenii, acestea, de asemenea, au generat extinderea formelor de agresiune online pe scară largă. Este explicabil, așadar, modul în care agresiunea tradițională de tip bullying a dezvoltat și componenta cunoscută astăzi drept cyberbullying. Scenariul activității didactice experimentale este subsecvent preocupărilor, în domeniul educațional, în ceea ce privește analiza și explorarea multiplelor fațete ale fenomenului de cyberbullying, cu accent pe investigarea implicațiilor și a problematicii generate de agresiunile de acest tip, precum și de nevoia descoperii și testării unor posibile, dar și reale soluţii. |
||||||
Cuvinte-cheie bullying, cyberbullying, rețele de socializare, bullying, cyberbullying, social networks. |
||||||
|