Educaţia incluzivă a tinerilor cu dizabilităţi în învăţământul superior
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
339 5
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-29 17:05
SM ISO690:2012
POPOVICI, Doru-Vlad, DIACONESCU, Liliana Veronica. Educaţia incluzivă a tinerilor cu dizabilităţi în învăţământul superior. In: Integrarea socio-profesională a tinerilor cu dizabilităţi, Ed. 1, 1 ianuarie 2018, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, pp. 5-12. ISBN 978-9975-51-998-4..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Integrarea socio-profesională a tinerilor cu dizabilităţi 2018
Conferința "Integrarea socio-profesională a tinerilor cu dizabilităţi"
1, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2018

Educaţia incluzivă a tinerilor cu dizabilităţi în învăţământul superior


Pag. 5-12

Popovici Doru-Vlad1, Diaconescu Liliana Veronica2
 
1 Universitatea din Bucureşti,
2 Universitatea de Medicină şi Farmacie „Carol Davila“
 
 
Disponibil în IBN: 15 iulie 2021


Rezumat

Educaţia incluzivă este un proces dinamic şi activ prin care sunt aplicate practic principiile de a oferi şanse egale şi echitate pentru toţi. Având în vedere că dizabilităţile pot fi variate, educaţia incluzivă se confruntă cu diverse provocări: asigurarea unor condiţii specifice (de arhitectură, dispozitive, materiale didactice), elaborarea unor programe şi a unor modalităţi de examinare accesibile pentru studenţii cu dizabilităţi, fără a scădea standardele de performanţă sau academice, pregătirea adecvată a cadrelor didactic şi angajarea de personal didactic asistiv.

Cuvinte-cheie
tineri cu dizabilităţi, educație incluzivă, învăţământ superior