Articolul precedent |
Articolul urmator |
339 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-29 17:05 |
SM ISO690:2012 POPOVICI, Doru-Vlad, DIACONESCU, Liliana Veronica. Educaţia incluzivă a tinerilor cu dizabilităţi în învăţământul superior. In: Integrarea socio-profesională a tinerilor cu dizabilităţi, Ed. 1, 1 ianuarie 2018, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, pp. 5-12. ISBN 978-9975-51-998-4.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Integrarea socio-profesională a tinerilor cu dizabilităţi 2018 | ||||||
Conferința "Integrarea socio-profesională a tinerilor cu dizabilităţi" 1, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 5-12 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Educaţia incluzivă este un proces dinamic şi activ prin care sunt aplicate practic principiile de a oferi şanse egale şi echitate pentru toţi. Având în vedere că dizabilităţile pot fi variate, educaţia incluzivă se confruntă cu diverse provocări: asigurarea unor condiţii specifice (de arhitectură, dispozitive, materiale didactice), elaborarea unor programe şi a unor modalităţi de examinare accesibile pentru studenţii cu dizabilităţi, fără a scădea standardele de performanţă sau academice, pregătirea adecvată a cadrelor didactic şi angajarea de personal didactic asistiv. |
||||||
Cuvinte-cheie tineri cu dizabilităţi, educație incluzivă, învăţământ superior |
||||||
|