Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-25 20:48 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.132 (64) |
Воспитание. Обучение. Образование (14877) |
![]() VINNICENCO, Elena. Formarea competenței profesionale a cadrului didactic. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2021, nr. 2(24), pp. 63-68. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v24i2.63-68 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 2(24) / 2021 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v24i2.63-68 | ||||||
CZU: 371.132 | ||||||
Pag. 63-68 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Competența profesională se referă la capacitatea unei persoane de a realiza, la un anumit nivel de performanţă, totalitatea sarcinilor tipice de muncă specifice profesiei didactice. În acest context, formarea competenţei profesionale a cadrului didactic necesită parcurgerea anumitor etape: a cunoştinţelor fundamentale, a cunoştinţelor funcţionale, a cunoştinţelor interferente. |
||||||
Cuvinte-cheie educat, competenţă, cadru didactic, standard profesional, educated, competence, teacher, professional standard |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <identifier identifierType='DOI'>10.36120/2587-3636.v24i2.63-68</identifier> <creators> <creator> <creatorName>Vinnicenco, E.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat din Tiraspol, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Formarea competenței profesionale a cadrului didactic</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2021</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1857-0623</relatedIdentifier> <subjects> <subject>educat</subject> <subject>competenţă</subject> <subject>cadru didactic</subject> <subject>standard profesional</subject> <subject>educated</subject> <subject>competence</subject> <subject>teacher</subject> <subject>professional standard</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>371.132</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2021-07-07</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Competența profesională se referă la capacitatea unei persoane de a realiza, la un anumit nivel de performanţă, totalitatea sarcinilor tipice de muncă specifice profesiei didactice. În acest context, formarea competenţei profesionale a cadrului didactic necesită parcurgerea anumitor etape: a cunoştinţelor fundamentale, a cunoştinţelor funcţionale, a cunoştinţelor interferente.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>The professional competence refers to the capacity of a person to realize, at a specific level of performance, the totality of typical work tasks specific to the teaching profession. In this context, the formation of the professional competence of the teacher requires the completion of certain steps concerning: the fundamental knowledge, the functional knowledge, the interfering knowledge.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>