Articolul precedent |
Articolul urmator |
441 22 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-23 00:38 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.1 (719) |
Воспитание. Обучение. Образование (14823) |
SM ISO690:2012 CALAPOD, Valeria. Competenţele directorului de şcoală în actualitate. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 18, 1 ianuarie 2019, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, Vol.18, Partea 2, pp. 359-367. ISBN 978-9975-46-422-2. ISSN 1857-0267. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice Vol.18, Partea 2, 2019 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice." 18, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.1 | ||||||
Pag. 359-367 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The content of the article presents the managerial skills needed to make school management more effective both in the educational environment and beyond. Competence modeling is carried out throughout its life through continuous training, both within specialized institutions and self-refinement. It is noted the conceptual marks of professional training of school managers, the matrix of the psycho-socio-professional profile of the school manager. |
||||||
Cuvinte-cheie managerial skills, management, school organization, performance, efficiency, professionalism, management art., competențe manageriale, management, organizaţie şcolară, performanţă, eficientizare, profesionalizare, arta conducerii. |
||||||
|