Articolul precedent |
Articolul urmator |
455 25 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-17 15:06 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3 (762) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4076) |
SM ISO690:2012 TĂNĂSELEA, Andrei. Învăţarea prin experienţă ca sursă a cunoaşterii. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 18, 1 ianuarie 2019, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, Vol.18, Partea 2, pp. 304-315. ISBN 978-9975-46-422-2. ISSN 1857-0267. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice Vol.18, Partea 2, 2019 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice." 18, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3 | ||||||
Pag. 304-315 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Learning from experience is a way to learn, starting from the premise that people can assimilate new, most effective experiences. Learning from experience encourages an individual to use his / her own initiative when learning, becoming curious about different methods, realizing what works best for him / her and assessing his / her own performance as he goes through this the experience |
||||||
Cuvinte-cheie Experience, action, reflection, experiential learning, Integrated learning, reviewing., experienţă, acţiune, reflecţie, învăţare prin experienţă, învăţare integrată, reviewing. |
||||||
|