Învăţarea prin experienţă ca sursă a cunoaşterii
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
455 25
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-17 15:06
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015.3 (762)
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4076)
SM ISO690:2012
TĂNĂSELEA, Andrei. Învăţarea prin experienţă ca sursă a cunoaşterii. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 18, 1 ianuarie 2019, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, Vol.18, Partea 2, pp. 304-315. ISBN 978-9975-46-422-2. ISSN 1857-0267.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice
Vol.18, Partea 2, 2019
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice."
18, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2019

Învăţarea prin experienţă ca sursă a cunoaşterii

CZU: 37.015.3

Pag. 304-315

Tănăselea Andrei
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 3 iunie 2021


Rezumat

Learning from experience is a way to learn, starting from the premise that people can assimilate new, most effective experiences. Learning from experience encourages an individual to use his / her own initiative when learning, becoming curious about different methods, realizing what works best for him / her and assessing his / her own performance as he goes through this the experience

Învățarea din experiență reprezintă o modalitate de a învăță, pornind de la premisa că oamenii pot asimila cunoștințe noi, cel mai eficient, din experiență. Învățarea din experiență încurajează individul să se folosească de propria inițiativă atunci când învață, să devină curios în legătură cu diverse metode, să-și dea seama ce funcționează cel mai bine pentru el și să-și poată evalua propria performanță pe măsură ce trece prin această experiență.

Cuvinte-cheie
Experience, action, reflection, experiential learning, Integrated learning, reviewing.,

experienţă, acţiune, reflecţie, învăţare prin experienţă, învăţare integrată, reviewing.