Articolul precedent |
Articolul urmator |
462 15 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-12 10:05 |
SM ISO690:2012 NACAI, Lilia, GUŢU, Natalia. Psihoprofilaxia neurotizării copilului în familie. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, Ed. 4, 19 octombrie 2018, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2018, Ediţia 4, pp. 352-358. ISBN 978-9975-3276-1-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediţia 4, 2018 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" 4, Bălți, Moldova, 19 octombrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 352-358 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The research reflects the theoretical and applicative investigation of parental competencies - as a means of psycho prophylaxis of child neurotisation in the family. It is interesting to note the experimental study of the level of development of parental competencies, such as the structure of the formative program focused on the development of parental skills, especially on disciplinary competencies. |
||||||
Cuvinte-cheie parental competence, family, disciplinary competence |
||||||
|