Articolul precedent |
Articolul urmator |
354 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-31 14:24 |
SM ISO690:2012 MIRON, Gabriela-Monica. Parteneriatul între școală familie comunitatea locală în sprijinul educației incluzive. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, Ed. 4, 19 octombrie 2018, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2018, Ediţia 4, pp. 344-346. ISBN 978-9975-3276-1-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediţia 4, 2018 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" 4, Bălți, Moldova, 19 octombrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 344-346 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The author considers the problem of partnership between school, family and society in the framework of education. The author relies on the fundamental principles that influence the learning process of the younger generation. There are discussed the forms of interaction between school and family, the role of each of the parties. The author of the article relies on the idea of creating a team that collaborates in a partnership between the school and the family. |
||||||
Cuvinte-cheie partnership, family |
||||||
|