Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-22 19:46 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2.033 (21) |
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2154) |
![]() IFTIMIA, Brândușa-Lenuța, GÎNJU, Stela. Mediul de învățare în aer liber. In: Revistă de știinţe socioumane , 2020, nr. 3(46), pp. 23-28. ISSN 1857-0119. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | ||||||
Numărul 3(46) / 2020 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | ||||||
|
||||||
CZU: 373.2.033 | ||||||
Pag. 23-28 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Mediul de învățare în aer liber reprezintă nu o alternativă a învățării din grădiniță, ci o aprofundare, o personalizare a procesului instructiv-educativ; acest mediu, organizat corespunzător, devine o sursă de cunoaștere, un spațiu stimulativ, confortabil, creativ, original, favorabil pentru dezvoltarea cognitivă și socioemoțională a copilului. În contextul educațional actual, dominat de provocări și schimbări frecvente, este nevoie să ne întoarcem la natură și să conectăm copiii cu ea prin diverse activități. În felul acesta, le vom asigura copiilor o sănătate mai bună, gestionarea corectă a emoțiilor, autonomie, stimă de sine, formarea unor abilități de viață care să îi ajute să se adapteze în societate. |
||||||
Cuvinte-cheie mediu de învățare în aer liber, dezvoltare cognitivă, educație experențială, outdoor learning environment, cognitive development, experiential education |
||||||
|