Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
639 68 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-11 11:42 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2.033 (21) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2005) |
SM ISO690:2012 IFTIMIA, Brândușa-Lenuța, GÎNJU, Stela. Mediul de învățare în aer liber. In: Revistă de știinţe socioumane , 2020, nr. 3(46), pp. 23-28. ISSN 1857-0119. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | ||||||
Numărul 3(46) / 2020 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | ||||||
|
||||||
CZU: 373.2.033 | ||||||
Pag. 23-28 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Mediul de învățare în aer liber reprezintă nu o alternativă a învățării din grădiniță, ci o aprofundare, o personalizare a procesului instructiv-educativ; acest mediu, organizat corespunzător, devine o sursă de cunoaștere, un spațiu stimulativ, confortabil, creativ, original, favorabil pentru dezvoltarea cognitivă și socioemoțională a copilului. În contextul educațional actual, dominat de provocări și schimbări frecvente, este nevoie să ne întoarcem la natură și să conectăm copiii cu ea prin diverse activități. În felul acesta, le vom asigura copiilor o sănătate mai bună, gestionarea corectă a emoțiilor, autonomie, stimă de sine, formarea unor abilități de viață care să îi ajute să se adapteze în societate. |
||||||
Cuvinte-cheie mediu de învățare în aer liber, dezvoltare cognitivă, educație experențială, outdoor learning environment, cognitive development, experiential education |
||||||
|