Mediul de învățare în aer liber
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
639 68
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-11 11:42
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.2.033 (21)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2005)
SM ISO690:2012
IFTIMIA, Brândușa-Lenuța, GÎNJU, Stela. Mediul de învățare în aer liber. In: Revistă de știinţe socioumane , 2020, nr. 3(46), pp. 23-28. ISSN 1857-0119.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revistă de știinţe socioumane
Numărul 3(46) / 2020 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X

Mediul de învățare în aer liber

Outdoor learning environment

CZU: 373.2.033

Pag. 23-28

Iftimia Brândușa-Lenuța, Gînju Stela
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 19 martie 2021


Rezumat

Mediul de învățare în aer liber reprezintă nu o alternativă a învățării din grădiniță, ci o aprofundare, o personalizare a procesului instructiv-educativ; acest mediu, organizat corespunzător, devine o sursă de cunoaștere, un spațiu stimulativ, confortabil, creativ, original, favorabil pentru dezvoltarea cognitivă și socioemoțională a copilului. În contextul educațional actual, dominat de provocări și schimbări frecvente, este nevoie să ne întoarcem la natură și să conectăm copiii cu ea prin diverse activități. În felul acesta, le vom asigura copiilor o sănătate mai bună, gestionarea corectă a emoțiilor, autonomie, stimă de sine, formarea unor abilități de viață care să îi ajute să se adapteze în societate.

The outdoor learning environment is not an alternative to learning in kindergarten, but a deepening, a personalization of the instructive-educational process; this environment, properly organized, becomes a source of knowledge, a stimulating, comfortable, creative, original space, conducive to the cognitive and socio-emotional development of the child. In the current educational context, dominated by frequent challenges and changes, we need to return to nature and connect children with it through various activities. We will ensure the children a better health, the correct management of emotions, autonomy, self-esteem, the formation of life skills that will help them to adapt to society.

Cuvinte-cheie
mediu de învățare în aer liber, dezvoltare cognitivă, educație experențială,

outdoor learning environment, cognitive development, experiential education