Articolul precedent |
Articolul urmator |
449 17 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-15 17:23 |
SM ISO690:2012 CARAUȘ, Viorica. Rolul comunicării manageriale în dezvoltarea IMM-urilor din Republica Moldova - o problematică actuală în contextul globalizării. In: Particularităţile dezvoltării economiei mondiale în condiţiile globalizării, 15 aprilie 2016, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Relaţii Internaţionale din Moldova, 2016, pp. 285-293. ISBN 978-9975-3092-7-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Particularităţile dezvoltării economiei mondiale în condiţiile globalizării 2016 | ||||||
Conferința "Particularităţile dezvoltării economiei mondiale în condiţiile globalizării" Chişinău, Moldova, 15 aprilie 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 285-293 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Procesul de globalizare creează un mediu de afaceri concurenţial, în care întreprinderile se confruntă cu o multitudine de provocări. Globalizarea oferă multe oprtunităţi, dar şi diferite riscuri pentru întreprinderile care îşi desfăşoară activitatea în economia actuală. În ceea ce priveşte dezvoltarea ÎMM-urilor, globalizarea are, cu siguranţă, mai multe efecte. Pe lîngă o multitudine de avantaje, apărute ca rezultat direct al globalizării, ameninţările generate de creşterea concurenţei, fac ÎMM-urile autohtone vulnerabile vis-a-vis de acest fenomen, impunîndu-se astfel o nevoie continuă de dezvoltare şi de creştere a competitivităţii acestora. În acest articol, am evidenţiat aspectul legat de comunicarea managerială şi rolul ei în dezvol-tarea ÎMM-urilor din Republica Moldova, în contextul globalizării. Impactul pe care îl poate avea comunicarea managerială asupra dezvoltării ÎMM-urilor din ţara noastră, este, în viziunea noastră, unul semnificativ, care nu trebuie neglijat, ba dimpotrivă, studiat, analizat, astfel încît acest proces să fie unul eficient şi să contribuie la dezvoltarea acestora. |
||||||
Cuvinte-cheie globalizare, Întreprindere, întreprinderi mici şi mijlocii (ÎMM), comunicare, comunicare managerială, mondialisation, entreprise, petites et moyennes entre-prises (PME), communication, communication de gestion |
||||||
|