Impactul pandemiei „COVID-19” asupra sistemului educațional
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
715 194
Ultima descărcare din IBN:
2023-06-02 11:00
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.014.5+616-036.22 (1)
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3934)
Патология. Клиническая медицина (6964)
SM ISO690:2012
CIOBANU, Valeria. Impactul pandemiei „COVID-19” asupra sistemului educațional. In: Performanţa în educaţie: factor-cheie în asigurarea securităţii umane, 9-10 octombrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Academia de Administrare Publică, 2020, pp. 219-223. ISBN 978-9975-3492-0-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Performanţa în educaţie: factor-cheie în asigurarea securităţii umane 2020
Conferința "Performanţa în educaţie: factor-cheie în asigurarea securităţii umane"
Chişinău, Moldova, 9-10 octombrie 2020

Impactul pandemiei „COVID-19” asupra sistemului educațional

The impact of the “COVID-19” pandemic on the education system

CZU: 37.014.5+616-036.22

Pag. 219-223

Ciobanu Valeria
 
Colegiul Pedagogic „Alexei Mateevici”, mun. Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 21 februarie 2021


Rezumat

În acest articol, autorul abordează un subiect actual pentru societatea contemporană, care este penetrată de multiple procese, cuprinzând diverse fenomene, unul din care Virusul pandemic a modificat radical starea normală de desfășurare a vieții sociale, inclusiv domeniul educațional. Ca urmare, procesul educațional a răspuns rapid la provocările și factorii excitanți prin modificări esențiale în procesul de predare, învățare etc. În acest studiu, ne propunem să cercetăm minuțios consecințele produse de criza pandemică în sistemul educațional, atât negative, cât și pozitive. Observațiile de rigoare vor servi drept temei pentru recomandări solide. În acest context, sub egida Ministerul Educației, Culturii și Cercetării au fost lansate proiecte în scopul susținerii actorilor sistemului educațional. Autorul analizează resursele, suportul oferit primit de la partenerii naționali și internaționali, care au susținut cadrele didactice, elevii și și studenții.

In this article the author addresses a current topic for contemporary society, which is penetrated by multiple processes, including various phenomena, one of which The pandemic virus has radically changed the normal state of social life, including the education sector. As a result, the education process has rapidly responded to the challenges and extern factors through key changes in the teaching, learning, etc. In this study, we aim to look thoroughly at the consequences of the pandemic crisis in the education system, both negative and positive. The comments will serve as a basis for solid recommendations. In this context, projects were launched under the aegis of the Ministry of Education, Culture and Research to support the actors of the education system. The author analyzes the resources, the help received from partners, friends from abroad who supported teachers, students and students.

Cuvinte-cheie
pandemie, învăţământ, oportunitate, rezultate, eficienţă,

pandemic, education, opportunity, results, efficiency