Articolul precedent |
Articolul urmator |
715 194 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-02 11:00 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.014.5+616-036.22 (1) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3934) |
Патология. Клиническая медицина (6964) |
SM ISO690:2012 CIOBANU, Valeria. Impactul pandemiei „COVID-19” asupra sistemului educațional. In: Performanţa în educaţie: factor-cheie în asigurarea securităţii umane, 9-10 octombrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Academia de Administrare Publică, 2020, pp. 219-223. ISBN 978-9975-3492-0-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Performanţa în educaţie: factor-cheie în asigurarea securităţii umane 2020 | ||||||
Conferința "Performanţa în educaţie: factor-cheie în asigurarea securităţii umane" Chişinău, Moldova, 9-10 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.014.5+616-036.22 | ||||||
Pag. 219-223 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol, autorul abordează un subiect actual pentru societatea contemporană, care este penetrată de multiple procese, cuprinzând diverse fenomene, unul din care Virusul pandemic a modificat radical starea normală de desfășurare a vieții sociale, inclusiv domeniul educațional. Ca urmare, procesul educațional a răspuns rapid la provocările și factorii excitanți prin modificări esențiale în procesul de predare, învățare etc. În acest studiu, ne propunem să cercetăm minuțios consecințele produse de criza pandemică în sistemul educațional, atât negative, cât și pozitive. Observațiile de rigoare vor servi drept temei pentru recomandări solide. În acest context, sub egida Ministerul Educației, Culturii și Cercetării au fost lansate proiecte în scopul susținerii actorilor sistemului educațional. Autorul analizează resursele, suportul oferit primit de la partenerii naționali și internaționali, care au susținut cadrele didactice, elevii și și studenții. |
||||||
Cuvinte-cheie pandemie, învăţământ, oportunitate, rezultate, eficienţă, pandemic, education, opportunity, results, efficiency |
||||||
|