Articolul precedent |
Articolul urmator |
345 16 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-26 16:19 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
005.6:35.07 (1) |
Управление качеством. Комплексный контроль качества (TQM) (139) |
Государственное административное управление. Военное дело (2627) |
SM ISO690:2012 ŢEPORDEI, Aurelia. Сonsiderațiuni generale privind managementul calității serviciilor de dezvoltare profesională. In: Contribuția tinerilor cercetători la dezvoltarea administrației publice, 28 februarie 2020, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Moldova, 2020, Ediția 6, pp. 25-28. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Contribuția tinerilor cercetători la dezvoltarea administrației publice Ediția 6, 2020 |
||||||
Conferința "Contribuția tinerilor cercetători la dezvoltarea administrației publice" Chişinău, Moldova, 28 februarie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 005.6:35.07 | ||||||
Pag. 25-28 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article offers, in the base of specialized literature, some conceptual and methodological visions regarding the organization and implementation of the quality management system of professional training services provided to the public servants and describes the experience of the Academy of Public Administration accumulated in this area of activity. |
||||||
Cuvinte-cheie quality management, quality planning, quality control, Quality improvement, quality assessment, Professional development, learning assessment |
||||||
|