Сonsiderațiuni generale privind managementul calității serviciilor de dezvoltare profesională
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
335 16
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-26 16:19
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
005.6:35.07 (1)
Quality management. Total quality management (TQM) (138)
Public administration. Government. Military affairs (2560)
SM ISO690:2012
ŢEPORDEI, Aurelia. Сonsiderațiuni generale privind managementul calității serviciilor de dezvoltare profesională. In: Contribuția tinerilor cercetători la dezvoltarea administrației publice, 28 februarie 2020, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Moldova, 2020, Ediția 6, pp. 25-28.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Contribuția tinerilor cercetători la dezvoltarea administrației publice
Ediția 6, 2020
Conferința "Contribuția tinerilor cercetători la dezvoltarea administrației publice"
Chişinău, Moldova, 28 februarie 2020

Сonsiderațiuni generale privind managementul calității serviciilor de dezvoltare profesională

CZU: 005.6:35.07

Pag. 25-28

Ţepordei Aurelia
 
Academia de Administrare Publică, Republica Moldova
 
Disponibil în IBN: 20 ianuarie 2021


Rezumat

This article offers, in the base of specialized literature, some conceptual and methodological visions regarding the organization and implementation of the quality management system of professional training services provided to the public servants and describes the experience of the Academy of Public Administration accumulated in this area of activity.

Cuvinte-cheie
quality management, quality planning, quality control, Quality improvement, quality assessment, Professional development, learning assessment