Valorificarea lecturii explicative în formarea competenței de receptare a textului literar
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
401 15
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-11 23:11
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
821.135.1-95 (2)
Литература на балканских романских языках (2115)
SM ISO690:2012
MÎȚU, Daniela. Valorificarea lecturii explicative în formarea competenței de receptare a textului literar. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.3, pp. 239-244. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-452-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 22, Vol.3, 2020
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului"
22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020

Valorificarea lecturii explicative în formarea competenței de receptare a textului literar

CZU: 821.135.1-95

Pag. 239-244

Mîțu Daniela12
 
1 Școala Gimnazială ”Iulia Hălăucescu” Tarcău, județul Neamț,
2 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 4 ianuarie 2021


Rezumat

In this article we set out to research the role of explanatory reading in the formation of the competence of receiving literary texts in primary school students. The result of the research demonstrates that explanatory reading is a fundamental method in forming the competence of receiving literary texts. Explanatory reading should be considered the essential method of student success in school, because it is the starting point in understanding and analyzing literary texts - adapted to the particularities of age.

Cuvinte-cheie
literary text, reading competences, explanatory reading, literary text reception