Articolul precedent |
Articolul urmator |
393 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-06 09:49 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
821.135.1.09:37.016 (2) |
Литература на балканских романских языках (2129) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4067) |
SM ISO690:2012 BĂDESCU, Daniela. Noi modalități de înțelegere și interpretare a textului epic în învățământul liceal. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.3, pp. 236-238. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-452-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 22, Vol.3, 2020 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului" 22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 821.135.1.09:37.016 | ||||||
Pag. 236-238 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In the study are presented two teaching methods for approaching the understanding and interpretation of the epic text in high school education – brainstorming and literary process, considering that they are the ones that appeal to students‘ heuristic thinking and activate processes such as analysis and synthesis, but also abstraction and generalization. |
||||||
Cuvinte-cheie brainstorming, literary process, competences, understanding, interpretation |
||||||
|