Noi modalități de înțelegere și interpretare a textului epic în învățământul liceal
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
393 5
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-06 09:49
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
821.135.1.09:37.016 (2)
Литература на балканских романских языках (2129)
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4067)
SM ISO690:2012
BĂDESCU, Daniela. Noi modalități de înțelegere și interpretare a textului epic în învățământul liceal. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.3, pp. 236-238. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-452-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 22, Vol.3, 2020
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului"
22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020

Noi modalități de înțelegere și interpretare a textului epic în învățământul liceal

CZU: 821.135.1.09:37.016

Pag. 236-238

Bădescu Daniela12
 
1 Inspectoratul Școlar al Municipiului București,
2 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 4 ianuarie 2021


Rezumat

In the study are presented two teaching methods for approaching the understanding and interpretation of the epic text in high school education – brainstorming and literary process, considering that they are the ones that appeal to students‘ heuristic thinking and activate processes such as analysis and synthesis, but also abstraction and generalization.

Cuvinte-cheie
brainstorming, literary process, competences, understanding, interpretation