Noi modalități de înțelegere și interpretare a textului epic în învățământul liceal
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
396 5
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-06 09:49
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
821.135.1.09:37.016 (2)
Литература на балканских романских языках (2136)
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4076)
SM ISO690:2012
BĂDESCU, Daniela. Noi modalități de înțelegere și interpretare a textului epic în învățământul liceal. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.3, pp. 236-238. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-452-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 22, Vol.3, 2020
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului"
22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020

Noi modalități de înțelegere și interpretare a textului epic în învățământul liceal

CZU: 821.135.1.09:37.016

Pag. 236-238

Bădescu Daniela12
 
1 Inspectoratul Școlar al Municipiului București,
2 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 4 ianuarie 2021


Rezumat

In the study are presented two teaching methods for approaching the understanding and interpretation of the epic text in high school education – brainstorming and literary process, considering that they are the ones that appeal to students‘ heuristic thinking and activate processes such as analysis and synthesis, but also abstraction and generalization.

Cuvinte-cheie
brainstorming, literary process, competences, understanding, interpretation

Crossref XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'>
<head>
<doi_batch_id>ibn-118596</doi_batch_id>
<timestamp>1719507233</timestamp>
<depositor>
<depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name>
<email_address>[email protected]</email_address>
</depositor>
</head>
<body>
<collection>
<collection_metadata>
<full_title>Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului</full_title>
</collection_metadata>
<collection_issue>
<publication_date media_type='print'>
<year>2020</year>
</publication_date>
<isbn>978-9975-46-449-9; 978-9975-46-452-9</isbn>
</collection_issue>
<collection_article publication_type='full_text'><titles>
<title>Noi modalități de &icirc;nțelegere și interpretare a textului epic &icirc;n &icirc;nvățăm&acirc;ntul liceal</title>
</titles>
<contributors>
<person_name sequence='first' contributor_role='author'>
<given_name>Daniela</given_name>
<surname>Bădescu</surname>
</person_name>
</contributors>
<publication_date media_type='print'>
<year>2020</year>
</publication_date>
<pages>
<first_page>236</first_page>
<last_page>238</last_page>
</pages>
</collection_article>
</collection>
</body>
</doi_batch>