Educaţie online fără hotare prin intermediul proiectelor educaţionale intra-, inter- şi transdisciplinare
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
789 37
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-27 22:34
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.091:004 (43)
Организация обучения (560)
Информационные технологии. Вычислительная техника. Обработка данных (4270)
SM ISO690:2012
MUNCA, Daniela. Educaţie online fără hotare prin intermediul proiectelor educaţionale intra-, inter- şi transdisciplinare. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2020, nr. 5(123), pp. 41-44. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4256693
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 5(123) / 2020 / ISSN 1810-6455

Educaţie online fără hotare prin intermediul proiectelor educaţionale intra-, inter- şi transdisciplinare

Achieving Borderless Online Education through Intra-, Inter-, and Transdisciplinary Educational Projects

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4256693
CZU: 37.091:004

Pag. 41-44

Munca Daniela
 
Direcţia generală educaţie, tineret şi sport mun. Chişinău (DGETS)
 
 
Disponibil în IBN: 25 noiembrie 2020


Rezumat

Articolul prezintă iniţiativa Educaţie online fără hotare, care are drept scop să sprijine dezvoltarea şi transferul de practici inovatoare în educaţie prin intermediul platformelor web de comunicare la distanţă, precum şi să încurajeze implementarea de proiecte educaţionale transdisciplinare şi transnaţionale. Caracterul intra-/inter-/transdisciplinar al proiectelor, centrarea pe rezolvarea de probleme, învăţarea prin cercetare şi lucrul în echipă prin intermediul platformelor educaţionale online vor consolida aspectul integrativ al procesului educaţional, în conformitate cu recomandările curricula revizuite din 2018 şi 2019

The article presents the Borderless Online Education initiative, which aims to support the development and transfer of innovative educational practices through online platforms for distance communication, as well as to encourage the implementation of transnational educational projects. Its intra-/inter-/transdisciplinary character, the focus on problem solving, on learning through research and teamwork through online educational platforms will strengthen the integrative aspect of the educational process, in accordance with the revised curriculum recommendations of 2018 and 2019.

Cuvinte-cheie
Educație Online, proiecte educaționale, transdisciplinar, transnational,

online education, educational projects, Transdisciplinary, transnational