Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
794 37 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-27 22:34 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091:004 (43) |
Организация обучения (561) |
Информационные технологии. Вычислительная техника. Обработка данных (4280) |
SM ISO690:2012 MUNCA, Daniela. Educaţie online fără hotare prin intermediul proiectelor educaţionale intra-, inter- şi transdisciplinare. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2020, nr. 5(123), pp. 41-44. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4256693 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 5(123) / 2020 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4256693 | ||||||
CZU: 37.091:004 | ||||||
Pag. 41-44 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul prezintă iniţiativa Educaţie online fără hotare, care are drept scop să sprijine dezvoltarea şi transferul de practici inovatoare în educaţie prin intermediul platformelor web de comunicare la distanţă, precum şi să încurajeze implementarea de proiecte educaţionale transdisciplinare şi transnaţionale. Caracterul intra-/inter-/transdisciplinar al proiectelor, centrarea pe rezolvarea de probleme, învăţarea prin cercetare şi lucrul în echipă prin intermediul platformelor educaţionale online vor consolida aspectul integrativ al procesului educaţional, în conformitate cu recomandările curricula revizuite din 2018 şi 2019 |
||||||
Cuvinte-cheie Educație Online, proiecte educaționale, transdisciplinar, transnational, online education, educational projects, Transdisciplinary, transnational |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <identifier identifierType='DOI'>10.5281/zenodo.4256693</identifier> <creators> <creator> <creatorName>Munca, D.</creatorName> <affiliation>Direcţia generală educaţie, tineret şi sport mun. Chişinău (DGETS), Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Educaţie online fără hotare prin intermediul proiectelor educaţionale intra-, inter- şi transdisciplinare</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2020</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1810-6455</relatedIdentifier> <subjects> <subject>Educație Online</subject> <subject>proiecte educaționale</subject> <subject>transdisciplinar</subject> <subject>transnational</subject> <subject>online education</subject> <subject>educational projects</subject> <subject>Transdisciplinary</subject> <subject>transnational</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>37.091:004</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2020-11-25</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Articolul prezintă iniţiativa Educaţie online fără hotare, care are drept scop să sprijine dezvoltarea şi transferul de practici inovatoare în educaţie prin intermediul platformelor web de comunicare la distanţă, precum şi să încurajeze implementarea de proiecte educaţionale transdisciplinare şi transnaţionale. Caracterul intra-/inter-/transdisciplinar al proiectelor, centrarea pe rezolvarea de probleme, învăţarea prin cercetare şi lucrul în echipă prin intermediul platformelor educaţionale online vor consolida aspectul integrativ al procesului educaţional, în conformitate cu recomandările curricula revizuite din 2018 şi 2019</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>The article presents the Borderless Online Education initiative, which aims to support the development and transfer of innovative educational practices through online platforms for distance communication, as well as to encourage the implementation of transnational educational projects. Its intra-/inter-/transdisciplinary character, the focus on problem solving, on learning through research and teamwork through online educational platforms will strengthen the integrative aspect of the educational process, in accordance with the revised curriculum recommendations of 2018 and 2019.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>