Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
590 15 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-28 22:51 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
091:811.135.1 (4) |
Рукописи. редкие книги (115) |
Балканские романские языки (1456) |
SM ISO690:2012 COSOVAN, Olga. ”Imn preasfintei gramatice”: terminologia ariei curriculare Limbă şi comunicare. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2020, nr. 5(123), pp. 18-21. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4256653 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 5(123) / 2020 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4256653 | ||||||
CZU: 091:811.135.1 | ||||||
Pag. 18-21 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Terminologia domeniului filologic este o parte constantă a culturii generale. Pe durata studiilor gimnaziale, elevul asimilează zeci de termeni de lingvistică, teorie literară, comunicare etc. Ordinea asimilării este ordonată de documentele curriculare şi manualele în uz, dar sunt oarecum incerte limitele terminologiei care trebuie asimilată şi – respectiv – poate constitui subiecte de evaluare. În afara terminologiei sugerate de conţinuturile curriculare, elevii trebuie să utilizeze coerent şi corect verbele operaţiilor intelectuale, tehnicile de muncă intelectuală şi produsele rezultate din realizarea sarcinilor. |
||||||
Cuvinte-cheie curriculum, arie curriculară, limbă și comunicare, terminologie, competenţă, curriculum, Curricular area, language and communication, terminology, competence |
||||||
|