Unele perspective istorice culturale şi nationale ale educatiei incluzive
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
590 1
Ultima descărcare din IBN:
2022-06-16 23:43
SM ISO690:2012
ŞTEFÎRŢA, Adelina, ABU HAMED, Sharif. Some cultural and national historical perspectives of inclusive education. In: The contemporary issues of the socio-humanistic sciences: in the context of mentality's transformation, Ed. 7, 8-9 decembrie 2016, Chişinău. Chişinău, 2017: "Print-Caro" SRL, 2016, Ediția 7, pp. 187-189. ISBN 978-9975-108-27-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
The contemporary issues of the socio-humanistic sciences
Ediția 7, 2016
Conferința "Preocupări contemporane ale științelor socioumane"
7, Chişinău, Moldova, 8-9 decembrie 2016

Unele perspective istorice culturale şi nationale ale educatiei incluzive

Some cultural and national historical perspectives of inclusive education


Pag. 187-189

Ştefîrţa Adelina, Abu Hamed Sharif
 
Free International University of Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 8 aprilie 2020


Rezumat

Global, contemporary education makes visible the discourses of differences that are being engaged in inclusive education projects – that we commit our collective efforts to understanding how inclusive education is being constructed in multiple scales: local, national, global. The today`s situation shows that inclusive education schould be researched through critical look, because despite the impressive growth in interest and enthusiasm around it throughout the world, how it is defined and implemented, and for whose benefit, remains at best incompletely understood.

Educația globală și contemporană face vizibile discursurile de diferențe care sunt implicate în proiectele de educație incluzivă - că ne angajăm eforturile noastre colective de a înțelege modul în care educația incluzivă este construită la mai multe nivele: locale, naționale, globale. Situația de astăzi arată că educația incluzivă ar trebui studiată prin aspectul critic, deoarece, în ciuda creșterii impresionante a interesului și a entuziasmului din jurul său în întreaga lume, modul în care este definit și pus în aplicare și pentru a cărui beneficiu rămâne în cel mai bun caz incomplet înțeleasă.

Cuvinte-cheie
assumptions, Implementation, importance, difference and diversity, parameters of normalcy, margins and beyond, boundaries, identification, intersections, amplifications, multimple forms of difference,

ipoteze, implementare, importanță, diferență și diversitate, parametri de normalitate, margini și dincolo de granițe, limite, identificare, intersecții, amplificări, multiple forme de diferență

DataCite XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'>
<creators>
<creator>
<creatorName>Ştefîrţa, A.</creatorName>
<affiliation>Universitatea Liberă Internaţională din Moldova, Moldova, Republica</affiliation>
</creator>
<creator>
<creatorName>Abu Hamed, S.</creatorName>
<affiliation>Universitatea Liberă Internaţională din Moldova, Moldova, Republica</affiliation>
</creator>
</creators>
<titles>
<title xml:lang='en'>Some cultural and national historical perspectives of inclusive education</title>
</titles>
<publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher>
<publicationYear>2016</publicationYear>
<relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-108-27-0</relatedIdentifier>
<subjects>
<subject>assumptions</subject>
<subject>Implementation</subject>
<subject>importance</subject>
<subject>difference and diversity</subject>
<subject>parameters of normalcy</subject>
<subject>margins and beyond</subject>
<subject>boundaries</subject>
<subject>identification</subject>
<subject>intersections</subject>
<subject>amplifications</subject>
<subject>multimple forms of difference</subject>
<subject>ipoteze</subject>
<subject>implementare</subject>
<subject>importanță</subject>
<subject>diferență și diversitate</subject>
<subject>parametri de normalitate</subject>
<subject>margini și dincolo de granițe</subject>
<subject>limite</subject>
<subject>identificare</subject>
<subject>intersecții</subject>
<subject>amplificări</subject>
<subject>multiple forme de diferență</subject>
</subjects>
<dates>
<date dateType='Issued'>2016</date>
</dates>
<resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType>
<descriptions>
<description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>Global, contemporary education makes visible the discourses of differences that are being engaged in inclusive education projects &ndash; that we commit our collective efforts to understanding how inclusive education is being constructed in multiple scales: local, national, global. The today`s situation shows that inclusive education schould be researched through critical look, because despite the impressive growth in interest and enthusiasm around it throughout the world, how it is defined and implemented, and for whose benefit, remains at best incompletely understood.</p></description>
<description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>Educația globală și contemporană face vizibile discursurile de diferențe care sunt implicate &icirc;n proiectele de educație incluzivă - că ne angajăm eforturile noastre colective de a &icirc;nțelege modul &icirc;n care educația incluzivă este construită la mai multe nivele: locale, naționale, globale. Situația de astăzi arată că educația incluzivă ar trebui studiată prin aspectul critic, deoarece, &icirc;n ciuda creșterii impresionante a interesului și a entuziasmului din jurul său &icirc;n &icirc;ntreaga lume, modul &icirc;n care este definit și pus &icirc;n aplicare și pentru a cărui beneficiu răm&acirc;ne &icirc;n cel mai bun caz incomplet &icirc;nțeleasă.</p></description>
</descriptions>
<formats>
<format>application/pdf</format>
</formats>
</resource>