Valoarea formativă a curriculumului educației tehnologice privind formarea preadolescentului pentru rolul de părinte responsabil
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
593 12
Ultima descărcare din IBN:
2023-03-01 00:32
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.01:37.035.3 (1)
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3934)
SM ISO690:2012
ROTARU, Ioana-Corina, OVCERENCO, Nadejda. Valoarea formativă a curriculumului educației tehnologice privind formarea preadolescentului pentru rolul de părinte responsabil. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2020, nr. 1(19), pp. 108-118. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v19i1.108-118
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 1(19) / 2020 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Valoarea formativă a curriculumului educației tehnologice privind formarea preadolescentului pentru rolul de părinte responsabil

The formative value of the technological education curriculum concerning the preadolescent training for the role of parents responsible

DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v19i1.108-118
CZU: 37.01:37.035.3

Pag. 108-118

Rotaru Ioana-Corina, Ovcerenco Nadejda
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 7 aprilie 2020


Rezumat

Educația tehnologică este o disciplină de cultură generală, pe care o considerăm o componentă a culturii de bază și o coordonată de acțiune pentru educația permanentă. Prin introducerea disciplinei educație tehnologică în societatea supertehnologizată se cultivă umanismul tehnologic și se formează o atitudine de responsabilitate și moralitate înaltă. Din punct de vedere calitativ, educația tehnologică contribuie la formarea unei generații cu înclinații reale spre inițiativă, creativitate, cooperare, care conduc către a învăța să faci bine.

Technological education is a general culture discipline, which we consider a component of the basic culture and an action coordinate for lifelong learning. By introducing the technological education discipline into the super-technological society, it leads to the cultivation of technological humanism and the formation of an attitude of responsibility and high morality. From a qualitative point of view, technological education contributes to the formation of a generation with real inclinations towards initiative, creativity, cooperation that lead to learning to do well.

Cuvinte-cheie
curriculum, curriculumul educație tehnologică, educație parentală,

curriculum, technology education curriculum, parent education