Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
593 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-03-01 00:32 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.01:37.035.3 (1) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3934) |
SM ISO690:2012 ROTARU, Ioana-Corina, OVCERENCO, Nadejda. Valoarea formativă a curriculumului educației tehnologice privind formarea preadolescentului pentru rolul de părinte responsabil. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2020, nr. 1(19), pp. 108-118. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v19i1.108-118 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 1(19) / 2020 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v19i1.108-118 | ||||||
CZU: 37.01:37.035.3 | ||||||
Pag. 108-118 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Educația tehnologică este o disciplină de cultură generală, pe care o considerăm o componentă a culturii de bază și o coordonată de acțiune pentru educația permanentă. Prin introducerea disciplinei educație tehnologică în societatea supertehnologizată se cultivă umanismul tehnologic și se formează o atitudine de responsabilitate și moralitate înaltă. Din punct de vedere calitativ, educația tehnologică contribuie la formarea unei generații cu înclinații reale spre inițiativă, creativitate, cooperare, care conduc către a învăța să faci bine. |
||||||
Cuvinte-cheie curriculum, curriculumul educație tehnologică, educație parentală, curriculum, technology education curriculum, parent education |
||||||
|