IBN
Закрыть

Afișare rezultate

Afisarea articolelor 1-5(5) pentru cuvîntul-cheie "folk dance"
Dansul folcloric în procesul educaţional
Talpă Svetlana
Arta
Nr. 2(AAV) / 2023 / ISSN 2345-1181 /ISSNe 2537-6136
Disponibil online 12 December, 2023. Descarcări-5. Vizualizări-157
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Metamorfoză identitară prin dansul focloric „Drăgaica”
Talpă Svetlana
Arta
Nr. 2(AAV) / 2020 / ISSN 2345-1181 /ISSNe 2537-6136
Disponibil online 6 June, 2021. Descarcări-14. Vizualizări-443
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Formarea spiritului de continuitate a tradițiilor populare la studenți în procesul de predare-învățare a dansului folcloric
Talpă Svetlana
Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții
2021. . ISBN 978-9975-46-558-8..
Disponibil online 5 May, 2022. Descarcări-9. Vizualizări-795
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Expresivitatea artistică – componentă exhaustivă în procesul de predare-învățare la studenții-specialiști de „Dans”
Talpă Svetlana, Vacarciuc Mariana
Provocări contemporane în educația artistică
2021. . .
Disponibil online 1 March, 2023. Descarcări-13. Vizualizări-285
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dansul tradițional, folcloric (popular) și academic: probleme de actualitate și de cercetare a trăsăturilor caracteristice culturii Republicii Moldova
Talpă Svetlana
Patrimoniul cultural: cercetare, valorificare, promovare
Ediția 12, Vol.1. 2020. Chișinău. ISBN 978-9975-52-215-1.
Disponibil online 4 December, 2020. Descarcări-22. Vizualizări-589
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-5 of 5