IBN
  



  














    
  


  
Закрыть

Afișare rezultate

SM ISO690:2012
Afisarea articolelor 1-4(4) pentru cuvîntul-cheie "marketing strategic"
Brandingul bazat pe cercetarea preferințelor consumatorilor
Belostecinic Igor
Economica
Nr. 1(99) / 2017 / ISSN 1810-9136
Disponibil online 22 April, 2017. Descarcări-18. Vizualizări-1025
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Auditul de marketing în aspect conceptual
Childescu Valentina
Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor
Vol.2. 2014. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-45-249-6.
Disponibil online 2 June, 2023. Descarcări-8. Vizualizări-242
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Necesitatea implimentării principiilor marketingului strategic în Republica Moldova
Gangan Andrei
Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor
Vol.3. 2014. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-45-249-6.
Disponibil online 2 June, 2023. Descarcări-3. Vizualizări-179
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dezvoltarea infrastructurii sociale a R.Moldova în contextul integrării în UE
Cojuhari Andrei
Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor
Vol.3. 2014. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-45-249-6.
Disponibil online 2 June, 2023. Descarcări-0. Vizualizări-192
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-4 of 4