Afișare rezultate |
Afisarea articolelor 1-4(4) pentru cuvîntul-cheie "marketing strategic"
Brandingul bazat pe cercetarea preferințelor consumatorilor |
Belostecinic Igor |
Economica |
Nr. 1(99) / 2017 / ISSN 1810-9136 |
Disponibil online 22 April, 2017. Descarcări-18. Vizualizări-1025 |
Auditul de marketing în aspect conceptual |
Childescu Valentina |
Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor |
Vol.2. 2014. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-45-249-6. |
Disponibil online 2 June, 2023. Descarcări-8. Vizualizări-242 |
Necesitatea implimentării principiilor marketingului strategic în Republica Moldova |
Gangan Andrei |
Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor |
Vol.3. 2014. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-45-249-6. |
Disponibil online 2 June, 2023. Descarcări-3. Vizualizări-179 |
Dezvoltarea infrastructurii sociale a R.Moldova în contextul integrării în UE |
Cojuhari Andrei |
Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor |
Vol.3. 2014. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-45-249-6. |
Disponibil online 2 June, 2023. Descarcări-0. Vizualizări-192 |
1-4 of 4