Dezvoltarea infrastructurii sociale a R.Moldova în contextul integrării în UE
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
165 0
SM ISO690:2012
COJUHARI, Andrei. Dezvoltarea infrastructurii sociale a R.Moldova în contextul integrării în UE. In: Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor: consacrată celei de-a 50-a Aniversări a U.T.M., 20-21 octombrie 2014, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Tehnica-UTM, 2014, Vol.3, pp. 431-436. ISBN 978-9975-45-249-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor
Vol.3, 2014
Conferința "Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor"
Chișinău, Moldova, 20-21 octombrie 2014

Dezvoltarea infrastructurii sociale a R.Moldova în contextul integrării în UE


Pag. 431-436

Cojuhari Andrei
 
Universitatea Tehnică a Moldovei
 
 
Disponibil în IBN: 2 iunie 2023


Rezumat

Locul esenţial în cadrul activităţii de marketing îl ocupă elaborarea şi implementarea strategiilor de marketing adecvate pieţei şi nu în ultimul rând, efectuarea auditului de marketing cu scopul perfecţionării activităţii întreprinderii. Esenţa acestei activităţi rezidă în soluţionarea unor probleme destul de complexe: stabilirea obiectivelor strategice de marketing în concordanţă cu cele generale ale întreprinderii, orientarea eforturilor de marketing în direcţia necesară, elaborarea planului de marketing al întreprinderii, controlul realizării obiectivelor planificate ş.a.

Cuvinte-cheie
marketing, audit de marketing, plan de marketing, marketing strategic