Articolul precedent |
Articolul urmator |
165 0 |
SM ISO690:2012 COJUHARI, Andrei. Dezvoltarea infrastructurii sociale a R.Moldova în contextul integrării în UE. In: Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor: consacrată celei de-a 50-a Aniversări a U.T.M., 20-21 octombrie 2014, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Tehnica-UTM, 2014, Vol.3, pp. 431-436. ISBN 978-9975-45-249-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor Vol.3, 2014 |
||||||
Conferința "Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor" Chișinău, Moldova, 20-21 octombrie 2014 | ||||||
|
||||||
Pag. 431-436 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Locul esenţial în cadrul activităţii de marketing îl ocupă elaborarea şi implementarea strategiilor de marketing adecvate pieţei şi nu în ultimul rând, efectuarea auditului de marketing cu scopul perfecţionării activităţii întreprinderii. Esenţa acestei activităţi rezidă în soluţionarea unor probleme destul de complexe: stabilirea obiectivelor strategice de marketing în concordanţă cu cele generale ale întreprinderii, orientarea eforturilor de marketing în direcţia necesară, elaborarea planului de marketing al întreprinderii, controlul realizării obiectivelor planificate ş.a. |
||||||
Cuvinte-cheie marketing, audit de marketing, plan de marketing, marketing strategic |
||||||
|