Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
946 16 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-08 20:26 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.138(478):[659+366.1] (1) |
Общие вопросы торговли. Рынок (811) |
Реклама. Информационная работа. Связи с общественностью (389) |
Консьюмеризм. Движение в защиту интересов потребителей (154) |
SM ISO690:2012 BELOSTECINIC, Igor. Brandingul bazat pe cercetarea preferințelor consumatorilor. In: Economica, 2017, nr. 1(99), pp. 65-71. ISSN 1810-9136. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economica | ||||||
Numărul 1(99) / 2017 / ISSN 1810-9136 | ||||||
|
||||||
CZU: 339.138(478):[659+366.1] | ||||||
JEL: M3; M31 | ||||||
Pag. 65-71 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol este dedicat brandingului modern, alinierii managementului de brand la tendințele moderne ale comportamentului clienţilor pe piață. În prezent, subiectul este relevant, deoarece experiența demonstrează că doar managementul de brand competent conduce la creşterea de capital al companiilor, dezvoltarea și majorarea veniturilor lor. În lucrare, se analizează aplicarea tehnicilor moderne în cercetarea pieţei. |
||||||
Cuvinte-cheie strategie, brand, marcă, marketing strategic, cercetări, clienţi, branding, brand-management |
||||||
|