IBN
  



  














    
  


  
Закрыть

Afișare rezultate

SM ISO690:2012
Afisarea articolelor 1-5(5) pentru cuvîntul-cheie "strategii interactive"
Studiu de caz privind dezvoltarea competenţei digitale la viitorii profesori filologi
Braicov Andrei,
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Nr. 3(17) / 2019 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636
Disponibil online 26 October, 2019. Descarcări-77. Vizualizări-1212
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dezvoltarea gândirii critice la copiii
Şcoala internaţională de metodologie în ştiinţele socioumane
Ediția a 5-a. 2022. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-159-95-1.
Disponibil online 25 July, 2023. Descarcări-23. Vizualizări-303
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Elaborarea și utilizarea în cadrul orelor de chimie a resurselor educaționale deschise
Galescu Valentina1, Codreanu Sergiu2
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 2. 2022. Chişinău. ISBN 978-9975-76-382-0..
Disponibil online 4 April, 2022. Descarcări-34. Vizualizări-524
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Elemente interactive în cadrul predării la distanță
Gavriliţă Raisa12
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 1(125) / 2021 / ISSN 1810-6455
Disponibil online 11 March, 2021. Descarcări-22. Vizualizări-629
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Metodele interactive – O directivă împotriva rutinei şi conservatorismului în învăţământ
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Nr. 9(59) / 2012 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025
Disponibil online 15 April, 2014. Descarcări-24. Vizualizări-952
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-5 of 5