Articolul precedent |
Articolul urmator |
457 32 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-18 05:48 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:54+371.136:004 (1) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3934) |
Химия. Кристаллография. Минералогия (2025) |
Информационные технологии. Вычислительная техника. Обработка данных (4184) |
SM ISO690:2012 GALESCU, Valentina, CODREANU, Sergiu. Elaborarea și utilizarea în cadrul orelor de chimie a resurselor educaționale deschise. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica stiințelor naturii, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 2, pp. 156-163. ISBN 978-9975-76-382-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 2, 2022 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:54+371.136:004 | ||||||
Pag. 156-163 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Situația creată a determinat sistemul de învățământ preuniversitar și universitar să treacă rapid de la învățarea față în față la învățarea on-line. În contextul distanțării fizice, dinamica schimbărilor ce au loc în lume, constituie o provocare atât pentru sistemul educațional, cât și pentru toți actorii săi. Abordarea educației prin prisma celui ce desfășoară procesul educațional de acasă, necesită medii de educație moderne prin folosirea resurselor educaționale asistate de noile tehnologii. Promovarea unui învățământ care ar valorifica avantajele utilizării resurselor educaționale deschise (RED) reprezintă un obiectiv important al politicilor educaționale actuale de la nivel național, european și internațional. |
||||||
Cuvinte-cheie competenţă digitală, siguranță online, platforme educaționale, resurse educaţionale, deschise, strategii interactive, laboratoare virtuale, digital competence, online security, educational platforms, Open Educational Resources, interactive strategies, virtual labs |
||||||
|