IBN
Закрыть

Rezultatele Căutării

Afisarea articolelor 1-1(5) pentru indicele czu "37.02:81'243:004"
Utilisation d’une ressource en ligne dans le cadre de l’apprentissage d’une langue étrangère
CZU : 37.02:81'243:004
Maurice François
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Nr. 3(14) / 2018 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Facilităţile şi limitele utilizării tehnologiilor informaţionale şi de comunicare în procesul de predare-învăţare-evaluare a limbilor străine
CZU : 37.02:81'243:004
Hîrbu Stella
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii
Vol. 4, Partea I. 2015. Chişinău. ISBN 978-9975-75-773-7.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Enjeux et strategies de l’insertion numerique dans l’enseignement/apprentissage du fos dans un pays a une economie emergeante
CZU : 37.02:81'243:004
Zaporojan Ina
Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului superior la cerinţele pieţii muncii
Ediția 1. 2016. Chişinău. ISBN 978-9975-71-790-8.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Internet – assisted language learning case study: the case of social networks and communication apps
CZU : 37.02:81'243:004
Sisianu Liliana
Oportunități de implicare a tinerilor în procesul de cercetare
Ediția a III-a. 2023. . ISBN 978-9975-88-113-5.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Best mobile applications for language learning
CZU : 37.02:81'243:004
Nazaru Cristina
Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine
Ediția 1. 2020. Chişinău. ISBN 978-9975-3408-5-4.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1 - 5 of 5