IBN
Закрыть
Niculăeş Ana
Dinamica numărului de publicaţii pe ani
Dinamica articolelor pe ani
Distribuirea numărului de pagini publicate pe categorii de reviste și ani
Distribuirea articolelor pe domenii şi ani
Colaborarea autorului
Dinamica descărcărilor pe ani
Proiecte(1)

XLS PDF DOC
SM ISO690:2012
DOC
ISO 690:2012Clasificate
  • 3. Articole în reviste din RM
  • 3.1. Articole în reviste științifice din RM (perioada în care au avut categorie de clasificare + 2 numere până la aprobarea statutului de publicație științifică)
  • 3.1.4.Articole în reviste de cat. C - 3
  • 3.1.5.Articole în reviste științifice din RM (până în 2009) - 4
  • 5. Publicaţii la manifestări din RM
  • 5.3.Publicații la alte manifestări din RM - 2

2012 - 1

Diferenţe de vârstă în percepţia factorilor stresanţi şi adoptarea strategiilor de coping la vârsta şcolară mică
Niculăeş Ana
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială
Nr. 27 / 2012 / ISSN 1857-0224 / ISSNe 1857-4432
Disponibil online 15 December, 2013. Descarcări-19. Vizualizări-1395
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2011 - 1

Identificarea factorilor stresori specifici şcolarilor mici prin aplicarea analizei factoriale
Niculăeş Ana
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială
Nr. 24 / 2011 / ISSN 1857-0224 / ISSNe 1857-4432
Disponibil online 3 December, 2013. Descarcări-15. Vizualizări-988
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2010 - 1

Clasificarea strategiilor de coping în perioada copilăriei şi adolescenţei
Niculăeş Ana
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială
Nr. 20 / 2010 / ISSN 1857-0224 / ISSNe 1857-4432
Disponibil online 16 December, 2013. Descarcări-109. Vizualizări-1075
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1 - 3 of 3