Diferenţe de vârstă în percepţia factorilor stresanţi şi adoptarea strategiilor de coping la vârsta şcolară mică
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1337 18
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-31 08:19
SM ISO690:2012
NICULĂEŞ, Ana. Diferenţe de vârstă în percepţia factorilor stresanţi şi adoptarea strategiilor de coping la vârsta şcolară mică. In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2012, nr. 27, pp. 99-105. ISSN 1857-0224.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială
Numărul 27 / 2012 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432

Diferenţe de vârstă în percepţia factorilor stresanţi şi adoptarea strategiilor de coping la vârsta şcolară mică

Pag. 99-105

Niculăeş Ana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 15 decembrie 2013


Rezumat

From the perspective of child development, the primary school age years are typically seen as transition and change. In the article it is referred to the age difference in perception of different stressors identified in parental environment, the peer group environment and school environment. Recommendations for parents are offered.

Din perspectiva psihologiei dezvoltării vârsta elevului mic este descrisă ca o perioadă de tranziție și schimbare. În articol facem referire la diferența de percepție a factorilor stresanți în dependență de vârstă la elevii de vârstă școlară mică la diferiți stresori identificați în relațiile copilului cu părinții, în mediul academic și în relația cu semenii. Sunt oferite recomandări pentru părinți.

Cuvinte-cheie
stres, strategii de coping,

elevii mici, strategii active, strategii de exteriorizare