Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2022-06-24 11:33 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.187.44:334.72 (2) |
General questions of trade and commerce. Market (827) |
Forms of organization and cooperation in the economy (997) |
![]() БАКАЛЫМ, Рональд. Модель франчайзинга как форма предпринимательства. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Ştiinţe sociale, 27 septembrie 2019, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2019, SS, pp. 238-242. ISBN 978-9975-149-58-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova SS, 2019 |
||||||
Conferința " Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova" Chișinău, Moldova, 27 septembrie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 339.187.44:334.72 | ||||||
Pag. 238-242 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
|