The new study program in the subject of sciences – as leading a change in achievements amongst boys and girls in junior high school
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
2058 1
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-02 19:43
SM ISO690:2012
NISSEL, Orly. The new study program in the subject of sciences – as leading a change in achievements amongst boys and girls in junior high school. In: Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne: conferinţă ştiinţifică internaţională, 11-12 decembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Tipografia "Cavaioli", 2014, Partea 1-a. , pp. 276-281. ISBN 978-9975-48-066-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne
Partea 1-a. , 2014
Conferința "Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne"
Chişinău, Moldova, 11-12 decembrie 2014

The new study program in the subject of sciences – as leading a change in achievements amongst boys and girls in junior high school


Pag. 276-281

Nissel Orly
 
Moldova State University
 
 
Disponibil în IBN: 24 februarie 2020


Rezumat

Foarte puţine fete se aplică în prezent, la cursuri de studii tehnologice, ș i nu doar în Israel, acestea reprezentând  un grup de resurse umane semnificativ. Sistemul de invatamânt trebuie să ofere şanse egale fetelor şi băieţilor la diferite tipuri şi forme de educaţie. Este important pentru Israel de a consolida educaţia în domeniul ştiinţelor exacte, în scopul de a califica cetăţenii, bărbaţi ș i femei, care sunt activi ș i care contribuie la funcţionarea societăţii în acest domeniu. Industriile high-tech din Israel sunt o locomotivă de cre ș tere a economiei ș i este important ca acestea să se focuseze, în primul rând, asupra personalului de calitate, bărbaţi ș i femei, cu studii în domeniul ș tiinţelor exacte ș i tehnologiei. Îmbunătăţirea calităţii resursei umane integrate în aceste sectoare vizează întreg sistemul educaţional. Prezentul articol reflectă strategii de fortificare a domeniului.    

DataCite XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'>
<creators>
<creator>
<creatorName>Nissel, O.</creatorName>
<affiliation>Universitatea de Stat din Moldova, Moldova, Republica</affiliation>
</creator>
</creators>
<titles>
<title xml:lang='en'>The new study program in the subject of sciences &ndash; as leading a change in achievements amongst boys and girls in junior high school</title>
</titles>
<publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher>
<publicationYear>2014</publicationYear>
<relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-48-066-6</relatedIdentifier>
<dates>
<date dateType='Issued'>2014</date>
</dates>
<resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType>
<descriptions>
<description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Foarte puţine fete se aplică &icirc;n prezent, la cursuri de studii tehnologice, ș i nu doar &icirc;n Israel, acestea reprezent&acirc;nd&nbsp; un grup de resurse umane semnificativ. Sistemul de invatam&acirc;nt trebuie să ofere şanse egale fetelor şi băieţilor la diferite tipuri şi forme de educaţie. Este important pentru Israel de a consolida educaţia &icirc;n domeniul ştiinţelor exacte, &icirc;n scopul de a califica cetăţenii, bărbaţi ș i femei, care sunt activi ș i care contribuie la funcţionarea societăţii &icirc;n acest domeniu. Industriile high-tech din Israel sunt o locomotivă de cre ș tere a economiei ș i este important ca acestea să se focuseze, &icirc;n primul r&acirc;nd, asupra personalului de calitate, bărbaţi ș i femei, cu studii &icirc;n domeniul ș tiinţelor exacte ș i tehnologiei. &Icirc;mbunătăţirea calităţii resursei umane integrate &icirc;n aceste sectoare vizează &icirc;ntreg sistemul educaţional. Prezentul articol reflectă strategii de fortificare a domeniului.&nbsp; &nbsp;&nbsp;</p></description>
</descriptions>
<formats>
<format>application/pdf</format>
</formats>
</resource>