Articolul precedent |
Articolul urmator |
800 43 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-27 13:26 |
SM ISO690:2012 CABAC, Valeriu. Didactica: știință sau artă? In: Probleme actuale ale didacticii ştiinţelor reale: consacrată aniversării a 80-a a profesorului universitar Ilie Lupu, 11-12 mai 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2018, Ediția a II-a Vol.1, pp. 144-148. ISBN 978-9975-76-238-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale didacticii ştiinţelor reale Ediția a II-a Vol.1, 2018 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale didacticii ştiinţelor reale" Chişinău, Moldova, 11-12 mai 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 144-148 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Deși didactica are o istorie oficială de aproape 900 de ani, statutul ei rămâne confuz. Unele surse definesc didactica drept știință, altele – drept artă; unii cercetători consideră didactica drept o parte a pedagogiei, iar alții consideră didactica drept o știință autonomă. În comunicare este studiat caracterul „dualist” al didacticii și sunt aduse unele argumente în favoarea considerării didacticii moderne drept știință, dar și drept artă. |
||||||
Cuvinte-cheie pedogogie, didactică, teoria instruirii, ştiinţă, artă, pedagogy, didactics, instructional theory, science, art |
||||||
|