Specificul implementării sistemului Kaizen în educație
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
1879 91
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-02 13:48
SM ISO690:2012
GUȚU, Andrei. Specificul implementării sistemului Kaizen în educație. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective, Ed. 1, 27-28 septembrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 3, pp. 39-43. ISBN 978-9975-76-286-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 3, 2019
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
1, Chişinău, Moldova, 27-28 septembrie 2019

Specificul implementării sistemului Kaizen în educație


Pag. 39-43

Guțu Andrei
 
Instituția Privată Instituția de Învățământ Excelsis
 
 
Disponibil în IBN: 29 decembrie 2019


Rezumat

Kaizen reprezintă conceptul care ne învață cum putem îmbunatăți prin pași mici dar constanți activitatea profesională, personală sau a unei companii. Kaizen este un instrument care provine din Japonia, dar ce poate fi utilizat în orice aspect al vieții și nu doar la locul de muncă. Sistemul de management Kaizen reprezintă un set de concepte educaționale, metode și instrumente și este singurul sistem de management care oferă dezvoltarea culturii performanței la toate nivelurile organizației, adresându-se tuturor proceselor cheie și sistemelor care contribuie la succesul instituției. De aceea, Kaizen trebuie să devină un obiect important de cercetare și aplicare în instituțiile de învățământ din Republica Moldova.

Kaizen is the concept that teaches us how we can improve through small but steady professional, personal or business activities. Kaizen is a tool that comes from Japan, but it can be used in any aspect of life and not just at work. The Kaizen Management System is a set of educational concepts, methods and tools and is the only management system that provides the development of performance culture at all levels of the organization addressing all key processes and systems that contribute to the success of the institution. That is why Kaizen has to become an important object of research and application in the educational institutions of the Republic of Moldova.