Articolul precedent |
Articolul urmator |
1879 91 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-02 13:48 |
SM ISO690:2012 GUȚU, Andrei. Specificul implementării sistemului Kaizen în educație. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective, Ed. 1, 27-28 septembrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 3, pp. 39-43. ISBN 978-9975-76-286-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 3, 2019 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" 1, Chişinău, Moldova, 27-28 septembrie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 39-43 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Kaizen reprezintă conceptul care ne învață cum putem îmbunatăți prin pași mici dar constanți activitatea profesională, personală sau a unei companii. Kaizen este un instrument care provine din Japonia, dar ce poate fi utilizat în orice aspect al vieții și nu doar la locul de muncă. Sistemul de management Kaizen reprezintă un set de concepte educaționale, metode și instrumente și este singurul sistem de management care oferă dezvoltarea culturii performanței la toate nivelurile organizației, adresându-se tuturor proceselor cheie și sistemelor care contribuie la succesul instituției. De aceea, Kaizen trebuie să devină un obiect important de cercetare și aplicare în instituțiile de învățământ din Republica Moldova. |
||||||
|