Caracterul sistemic al activităților muzical-didactice prin dramaturgia lecţiei de Educaţie muzicală
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
544 1
Ultima descărcare din IBN:
2021-01-10 01:18
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
78(072) (7)
Music (1810)
SM ISO690:2012
CALIGA, Marina. Caracterul sistemic al activităților muzical-didactice prin dramaturgia lecţiei de Educaţie muzicală. In: Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică, 12 octombrie 2018, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2018, Ediția 8, pp. 262-265. ISBN 978-9975-50-235-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică
Ediția 8, 2018
Conferința "Traditie și inovare în cercetarea științifică"
Bălți, Moldova, 12 octombrie 2018

Caracterul sistemic al activităților muzical-didactice prin dramaturgia lecţiei de Educaţie muzicală

CZU: 78(072)

Pag. 262-265

Caliga Marina
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 20 decembrie 2019


Rezumat

The history of musical pedagogy describes its formation based on different educational systems. Each of these systems pursued objectives, purpose and methodologies. In this study I intend to research and apply the concept of musical dramaturgy during the activities at the musical education lesson.

Cuvinte-cheie
musical dramaturgy, musical-didactic activities, systemic character, musical education lesson