Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2019-10-29 13:24 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
78.078.51:811.131.1 (1) |
Music (1837) |
Italo-Romance / Italo-Romanic languages (11) |
![]() CAZACU, Lidia. Specificul predării / învățării limbii italiene în instituții cu profil muzical. In: Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică, 2018, nr. 2(33), pp. 109-113. ISSN 2345-1408. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică | ||||||
Numărul 2(33) / 2018 / ISSN 2345-1408 /ISSNe 2345-1831 | ||||||
|
||||||
CZU: 78.078.51:811.131.1 | ||||||
Pag. 109-113 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
În prezentul articol se pune în discuție, pe de o parte, raportul între competențe, curriculumul disciplinei și practica didactică, iar pe de alta, strategiile metodologice, care contribuie la ameliorarea procesului de predare/învățare a limbii italiene în instituțiile cu profil muzical. Se pledează pentru o abordare contemporană, bazată pe studii recente în domeniu, menite să scoată în evidenţă unele aspecte ce țin de didactica predării limbii italiene privită prin optica limbajelor specializate (micro limbă). În acest context, menționăm că specificul predării limbii italiene pentru instituții muzicale este strâns legat de obiectivul principal de integrare la nivelul A1-B2 de competență comunicativă, conform cerințelor Cadrului Comun European de Referință al Consiliului Europei, care garantează abilități de comunicare de bază. |
||||||
Cuvinte-cheie limba italiană, didactică, curriculum, limbaj muzical, canto academic, strategii metodologice, competențe lingvistice, Italian language, didactics, curriculum, musical language, academic singing, methodological strategies, linguistic skills |
||||||
|