Procrastinarea academică din perspectiva autoreglării învăţării
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1420 140
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-09 20:25
SM ISO690:2012
FOCŞA-SEMIONOV, Svetlana. Procrastinarea academică din perspectiva autoreglării învăţării . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2009, nr. 9(29), pp. 50-55. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(29) / 2009 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Procrastinarea academică din perspectiva autoreglării învăţării

Pag. 50-55

Focşa-Semionov Svetlana
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 20 noiembrie 2013


Rezumat

L’article porte sur la procrastination académique et son dépassement par l’auto-régulation du processus d’apprentissage. On examine les causes et l’impact de la procrastination, ainsi que l’opérationnalisation du modèle triphase de l’auto-régulation du processus d’apprentissage, élaboré par Zimmerman, visant l’examen et la solution des situations de procrastination académique.