Bibliotecarul în calitatea sa de consumator, educator și creator de produse media
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
582 5
Ultima descărcare din IBN:
2022-11-22 09:52
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
023.5:659.3 (1)
Librarianship (690)
Publicity. Information work. Public relations (389)
SM ISO690:2012
SILIVESTRU (LUPUŞOR), Diana. Bibliotecarul în calitatea sa de consumator, educator și creator de produse media. In: Magazin bibliologic, 2019, nr. 1-2, pp. 138-140. ISSN 1857-1476.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Magazin bibliologic
Numărul 1-2 / 2019 / ISSN 1857-1476

Bibliotecarul în calitatea sa de consumator, educator și creator de produse media

Librarian as a consumer, trainer and creator of media product

CZU: 023.5:659.3

Pag. 138-140

Silivestru (Lupuşor) Diana
 
Biblioteca Naţională a Republicii Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 13 septembrie 2019


Rezumat

Articolul reflectă o experienţă a unui grup de bibliotecari din diferite regiuni ale ţării, inclusiv din Transnistria: Edineț, Dubăsari, Briceni, Dondușeni, Ialoveni, Cantemir, Drochia, Căușeni, Bălți, Leova și Chișinău care au participat la un program de formare de formatori în perioada martie, mai 2019. Formabilii au studiat noțiunile de bază ale Educației mediatice, și-au dezvoltat capacitățile de analiză și prelucrare a informațiilor, astfel ca aceştia să devină ulterior formatori şi promotori în educaţia pentru media în comunităţile pe care le deservesc.

Article reflects the experience of a group of librarians from different regions of the country, including Transnistria: Edineţ, Dubăsari, Briceni, Donduseni, Ialoveni, Cantemir, who participated in a training of trainers program in a period of time March - May 2019. The trainees studied the basic concepts of Media Education, developed their information analysis and processing capabilities, with the aim to become later, in communities that they work for, educators and promoters of media education.

Cuvinte-cheie
mass-media, educaţie pentru media, formarea competenței, IREX Europa, flux informaţional mediatic,

mass media, media education, competence training, IREX Europe, information flow in mass media